Perėja per Pilaitės prospektą ties Papilėnų gatve, vedanti iš dalies gyvenamųjų namų į prekybos centrus „Pupa“, „Maxima“ bei netoliese esančią „Norfą“, dabar reguliuojama šviesoforais. Einančiųjų čia daug, važiuojančių irgi, tad ir pėstiesiems, ir vairuotojams gana dažnai tenka stabčioti ir laukti žalio šviesoforo signalo.
Ši nelaimė paskatino Vilniaus savivaldybę peržiūrėti eismo organizavimą ties Papilėnų gatve: nebeliko posūkio į dešinę, gatvė iki pat perėjos atitverta tvorele, automobilių greitis sumažintas iki 50 km/val.
Tačiau geriausia išeitis vis dėlto būtų požeminė perėja. Kaip 15min.lt informavo Vilniaus savivaldybės Statinių skyriaus vedėjas Arūnas Visockas, darbus ketinama pradėti jau kitąmet.
„Šiuo metu yra rengiami ir derinami viešųjų pirkimų dokumentai Pilaitės prospekto požeminės perėjos rekonstrukcijai“, – teigė A.Visockas.
Kažkada perėją žadėjo įrengti privatūs investuotojai, dabar pavyko sutarti, kad jie padengs 50 proc. reikalingos sumos. Kiek iš viso lėšų perėjai prireiks, kol kas neatskleidžiama – tai bus paskelbta įvykus viešiesiems pirkimams.
Šių metų pradžioje skelbta, kad požeminės pėsčiųjų perėjos įrengimo projektas Pilaitės prospekte ties Papilėnų gatve yra parengtas. Ir tada žadėta, kad teritorijos investuotojas „Maxima grupė“ minėtą infrastruktūros plėtrą įsipareigojo įgyvendinti iki 2016 m. gruodžio 31 d. Sutartis yra pasirašyta su UAB UAB „Notitia“, kuri priklauso tai pačiai „Maxima grupei“, tik jau kalbama apie pusę sumos, bet ir tai bus gera paspirtis finansinių nepriteklių kamuojamai sostinės savivaldybei.