„Peugeot 2008“ projekto vadovas Christianas Ferraro tvirtina, jog 2013-aisiais metais debiutavusį automobilį pirkėjai įvertino teigiamai, tad buvo nuspręsta po šiokios tokios pertraukos jiems pasiūlyti atnaujintą modelį.
Pirmasis 2008 modelis parodė, kad pirkėjams patiko mūsų vizija, todėl dabar žvelgiame į priekį.
„Nenorime stovėti. Pirmasis 2008 modelis parodė, kad pirkėjams patiko mūsų vizija, todėl dabar žvelgiame į priekį. Žibintai, priekinės grotelės yra visiškai nauji elementai. Tai yra mūsų kompanijos žvilgsnis į ateitį.
Ant automobilio kėbulo atsirado daugiau apsauginių elementų, tokių kaip ratų arkų apsaugos. Galinėje dalyje sumontavome kitus žibintus, kurie jau yra tapę tarsi skiriamuoju „Peugeot“ ženklu“, – pasakojo Christianas Ferraro.
Naujasis 2008 bus 9 skirtingų spalvų, tarp kurių bus galima išvysti pirmą kartą su „308 GTi“ pristatytą „Ultimate Red“ ir papildomą naujovę – „Emerald Crystal“. Gamintojo teigimu, ypatinga raudona spalva pabrėžia naujojo 2008-ojo modelio ir stilių.
Taip pat kompaktiškąjį SUV galima įsigyti su „Grip Control“ traukos kontrolės sistema, kuri užtikrina 2008-ojo įvairumą važiuojant pačiais įvairiausiais keliais. Rinktis galima iš trijų važiavimo režimų.
„Automobilis aprūpintas „Mirror Screen“ sistema, kuri pagrįsta „Mirrorlink“ ir „Apple Carplay“ technologijomis ir suteikia vairuotojui galimybę sujungti savo telefoną su automobilio ekranu. Taip multimedijai suteikiama papildomo funkcionalumo.
Be to, „Peugeot 2008“ turi važiavimo atbuline eiga kamerą ir parkavimo pagalbos sistemą „Park Assist“. Saugumo suteikia „Active City Brake“ sistema, kuri padeda apsisaugoti nuo susidūrimo važiuojant mieste, lazerinėmis sistemomis nustatydama priešais automobilį esančius pavojus ir, jeigu reikia, automatiškai aktyvindama stabdžius tol, kol automobilis sustoja“, – tęsia Christianas Ferraro.
Atnaujinto modelio pirkėjai turės ir didesnę agregatų gamą. Iš variklių galima rinktis „Euro 6“ 3 cilindrų 1,2 l „PureTech“ benzininius variklius, kurų galios intervalas nuo 82 iki 130 AG.
Pasirinkimas – su mechanine penkių ir šešių pavarų dėže ir 6 pavarų automatine pavarų dėže. Naujos kartos variklių degalų sąnaudos 4,4–4,9 l/ 100km.
Iš dyzelinių variklių galima rinktis 1,6 l „BlueHDi“, kuris gali būti trijų tipų: 75, 100 ir 120 AG. Visų trijų variantų CO2 lygis išlieka mažesnis nei 100 g/km, degalų sąnaudos 3,6–3,7 l/100 km. Palyginti su „Euro 5“ varikliais, degalų sąnaudos ir CO2 lygis mažesnis iki 4 proc.
Lietuvos rinkoje šis modelis pasirodys vasarą, tačiau Christianas Ferraro Ženevos automobilių parodos metu neatskleidė, kiek 2008 kainuos po atnaujinimo.