Pardavimo ne Europoje apimtis siekia 48 %, ji išaugo 3 procentiniais punktais lyginant su 2010 metais. Tai yra rekordinis parduotų automobilių skaičius – vienas milijonas.
Taigi „Peugeot“ juda pirmyn visuose savo prioritetinės plėtros regionuose, jos pardavimas auga atitinkamai 9,2 proc. Lotynų Amerikoje, 14,2 proc. Azijoje, 28,3 proc. Rusijoje, Ukrainoje ir SNG. Tai didina Markės tarptautinės plėtros dinamiką.
Senajame žemyne pardavimo apimtį nulėmė stipriai nusmukusios Pietų Europos rinkos, kuriose, ypač Ispanijoje ir Portugalijoje, „Peugeot“ yra plačiai pristatoma. Čia ji pardavė 1 100 000 automobilių (-6,1 % lyginant su 2010 m.).
Dinamiškesnėse Vidurio ir Rytų Europos rinkose, kur matomas stabilus atsigavimas (išskyrus Lenkiją), Peugeot padidino savo rinkos dalį iki 5,7 % (2010 m. buvo 5,3 %). Markės rinkos dalis ypač augo Kroatijoje (8,4 %), Slovėnijoje (8,9 %), Slovakijoje (7,2 %), Lenkijoje (5,2 %) ir kitur.
Po sėkmingos pardavimo pradžios Europoje pirmąjį 2011 metų pusmetį, po to liepą Kinijoje, 508-asis modelis per pirmuosius metus pasiekė 123 000 automobilių pardavimo rezultatą ir iš naujo patvirtina markės siekius į savo istorines teritorijas – didelių kelioninių automobilių rinką.
O krosoverio tipo automobilio 3008 buvo parduota 135 000 vienetų ir pasiektas naujas komercinis rekordas prieš išleidžiant vasario mėnesį pirmąjį pasaulyje automobilio modelį su hibridiniu dyzeliniu jėgos agregatu – „3008 HYbrid4“.
RCZ modelio įregistruota 19 000 automobilių ir užpildytos esamos gamybos įrangos galimybės: šis „Peugeot“ sportinis kupė automobilis per pirmuosius ištisus pardavimo metus įsitvirtino.
Pagrindinėje rinkos dalyje „Peugeot“ pasiūla B klasėje (107, 207, 206+) sukaupė 836 000 pasaulyje parduotų automobilių sumą, o naujasis 308 pridėjo dar 205 000 klientų.
Be Kinijoje pasirodžiusio 508-ojo, 2011 metais taip pat buvo išleistas 408-asis modelis Brazilijoje ir Argentinoje, „Hoggar“ modelis Argentinoje ir 3008-asis bei RCZ modeliai Kinijoje.
„Peugeot“ toliau žengė savo automobilių poveikio aplinkai mažinimo keliu. Vidutinė „Peugeot“ automobilių CO2 emisija 2011 metais įsitvirtino ties 129 g/km padala, vietoj 131,6 g/km 2010 metais, ir įveikė 130 g/km ribą, Europos Komisijos numatytą pasiekti iki 2015 metų.
Markės aplinkosauginė politika keliama į pirmąją vietą nuolat tobulinant vidaus degimo variklius, tarp kurių yra ir naujos kartos EB grupės benzininiai (trijų cilindrų 1,0 l ir 1,2 l) varikliai su nedidelėmis degalų sąnaudomis ir atitinkamai maža tarša. Pirmieji variantai pasirodys 2012 metais 208-ajame modelyje.
Dyzelinių variklių hibridinės technologijos yra kita pagrindinė „Peugeot“ aplinkosauginių įsipareigojimų ašis: „mikrohibridinė“ technologija, naujos kartos e-HDi sistema „Stop&Start“, pradėta naudoti metų pradžioje ir nuo tada montuojama 308, 3008, 5008, 508, „Partner Tepee“ modeliuose, o artimiausiu metu bus ir 208-ajame modelyje. Visiškai hibridinė technologija bus įdiegta 2012 metais hibridiniu dyzeliniu jėgos agregatu „HYbrid4“, kuris bus montuojamas trijuose „Peugeot“ modeliuose: „3008 HYbrid4“, 508 RXH, „508 HYbrid4“.
Trečioji aplinkosauginė ašis yra elektrinis automobilis, skirtas miestui ir priemiesčiui: baigiantis pirmiesiems pardavimo metams pirmasis Europoje naujos kartos elektromobilis iOn leido Peugeot markei patvirtinti istorinį šio sektoriaus pradininkės vardą; firma „Peugeot Scooters“ taip pat 2011 metais išleido elektrinį motorolerį „e-Vivacity“.