Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Peugeot“ atskleidė naujojo krosoverio 5008 kainas

Ketvirtadienį Lietuvoje pirmą kartą pristatytas naujasis 7 vietų krosoveris „Peugeot 5008“. Taip pat jau paskelbtos ir jo kainos, kurios prasideda nuo 20 900 eurų.

„Peugeot 5008“ pirmtakas buvo lengvasis keleivinis automobilis, priklausantis vienatūrių klasei, o naujasis modelis taikosi į krosoverių segmentą ir vienintelis jų panašumas yra modelio pavadinimas – 5008.

Naujasis „Peugeot 5008“ siūlomas su 2 skirtingais turbobenzininiais varikliais (130 AG ir 165 AG), 4 skirtingais (nuo 73 kW (100 AG) iki 133 kW (180 AG)) dyzeliniais varikliais ir 6 pavarų mechanine arba automatine pavarų dėže. Vidutinės degalų sąnaudos prasideda nuo 4 litrų 100 km, o CO2 emisijos yra rekordiškai mažos – nuo 115 g/km benzininio variklio ir tik 105 g/km dyzelinio variklio atveju. Pasiekti mažas degalų sąnaudas padėjo nauja efektyvi EMP2 platforma, leidusi naujojo 5008 masę, palyginti su jo pirmtaku, sumažinti vidutiniškai 95 kg. Naujojo 5008 masė be krovinio, priklausomai nuo versijos, yra apie 1511–1701 kg.

Artūro Žuko nuotr./„Peugeot 5008“ Lietuvoje pristatytas žurnalistams
Artūro Žuko nuotr./„Peugeot 5008“ Lietuvoje pristatytas žurnalistams

Visiškai atnaujintas „Peugeot 5008“ yra 4,64 m ilgio ir turi ilgiausią savo segmente ratų bazę – 2,84 m. Pravažumą pagerina savo klasėje konkurencijos neturinti 236 mm prošvaisa ir tokiems keliams pritaikyta „Grip Control“ traukos kontrolės sistema.

Sėdynes salone galima naudoti pagal poreikį. Antroje eilėje yra trys atskirtos sėdynės, kurių kiekvienos atlošo kampą galima reguliuoti atskirai, o pačias sėdynes stumdyti išilgai 150 mm intervale. Atlenkus antros eilės sėdynes, susiformuoja visiškai lygi erdvė kroviniams. Visų versijų automobilius galima užsisakyti ir su trečia sėdynių eile, kurioje montuojamos dvi išimamos ir nulenkiamos sėdynės. 5 vietų automobilio bagažinės talpa yra 780 litrų (pagal VDA210 standartą), o nulenkus sėdynes, bagažo erdvę galima padidinti net iki 1940 litrų (VDA214).

Naujasis „Peugeot 5008“, kaip ir 3008, turi „i-Cockpit“ vairuotojo aplinką. Standartinės įrangos sąraše yra kompaktiškas vairas ir 12,3 colių skersmens prietaisų skydelis, o nuo „Active“ įrangos lygio jau siūlomas ir 8“ colių jutiklinis ekranas.

Naujojo 5008 kainos prasideda nuo 20 900 eurų už automobilį su „Access“ lygio įranga ir 130 AG benzininiu arba 100 AG dyzeliniu varikliu, brangiausias variantas yra 35 900 eurų už sportinį GT versijos automobilį su 180 AG „BlueHDi“ dyzeliniu varikliu ir 6 pavarų automatine pavarų dėže. Visiems „Peugeot“ lengviesiems automobiliams suteikiama 5 metų pratęsta gamyklos garantija.

Oficiali prekyba naujaisiais „Peugeot“ 5008 prasidės tik kovą, tačiau išankstiniai užsakymai priimami jau dabar.

VIDEO: „Peugeot 5008“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos