„Peugeot“ automobilių pardavimas pirmojoje metų pusėje išaugo 15 proc.

„Peugeot“ automobilių pardavimas per šešis šių metų mėnesius pasaulyje išaugo 15 proc., arba iki 1 025 000 vienetų. Toks rezultatas puikiai padės pasiekti užsibrėžtų 2 milijonų tikslą.
„Peugeot 3008“
„Peugeot 3008“ / Vytauto Pilkausko nuotr.

Vienas iš sėkmės faktorių yra krosoveris „Peugeot 3008“, šiandien jau pelnęs 28 apdovanojimus, įskaitant Europos metų automobilio 2017 titulą. Naujasis modelis sugriovė visas pardavimų prognozes pasiekdamas 205 000 klientų užsakymų nuo jo pristatymo į rinką praėjusių metų pabaigoje.

Sėkmingai parduodamas ir kitas „Peugeot“ krosoveris. Pirmojoje metų pusėje „Peugeot 2008“ savo rinkos segmente yra antrojoje vietoje ir dar išankstinių užsakymų etape esantis 7 vietų krosoveris „Peugeot 5008“ jau sulaukė 21 400 užsakymų.

„Peugeot“ komercinių transporto priemonių pardavimas padidėjo 12 proc. ir prie to prisidėjo didelio pripažinimo sulaukęs „Peugeot Expert“. Sėkmingai parduodami ir kompaktiški komerciniai „Peugeot Partner“ bei talpūs „Boxer“ modeliai.

Antrojoje metų pusėje prekės ženklui sėkmingus rezultatus užtikrina tiek naujasis krosoveris „Peugeot 5008“, tiek atnaujinamas kompaktinės klasės segmentui priklausantis „Peugeot 308“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų