„Partner“, pasižymintį patogia kabina, didele keliamąja galia ir patikimumu, galima rinktis dviejų ilgių – 4,38 ir 4,63 m. Prekių skyriaus tūris padidėjo atitinkamai 3,7 ir 4,1 kub.m., o vežamų prekių masė – 625 ir 890 kg.
Atnaujinti „Partner“ priekiniai žibintai, o priekinės grotelės yra tokios kaip ir kitų naujų „Peugeot“ modelių – jis atrodo įspūdingesnis nei iki šiol. Vyriškumą dar labiau pabrėžia ant buferio sumontuoti paminkštinimai, kuriuos, jei kartais būtų subraižyti ar įlenkti, labai lengva pakeisti.
„Peugeot Partner“ traukia dėl plataus naujos kartos variklių pasirinkimo – jie pagal degalų sąnaudas yra vieni iš taupiausių savo klasėje ir šeštadaliu taupesni nei ankstesnieji. Pradžioje galima rinktis iš šešių VTi benzininių variklių ir „BlueHDi“ dyzelinių variklių nuo 75 iki 120 AG. „BlueHDi 100 S&S“ versijos CO2 kiekis savo klasėje yra rekordiškai mažas –109 g/km.
„Partner“ standartinei įrangai priklauso ABS, avarinio stabdymo sistema, traukos kontrolės sistema ESP, pagalbinė važiavimo įkalne sistema ir padangų slėgio kontrolės sistema. Pastovaus greičio palaikymo sistema ir greičio ribotuvas nuo šiol standartinei įrangai priklauso nuo antro įrangos lygio.
Aukšta „Peugeot Partner“ vairuotojo sėdynės padėtis užtikrina gerą matomumą. Važiavimą taip pat pagerina šiame segmente retas reguliuojamo aukščio bei dydžio vairas ir priekiniame skydelyje įtaisyta pavarų svirtis. Priekinėje eilėje pakankamai vietos palikta ir trečiam keleiviui, o tai komercinių automobilių segmente yra unikalu.
Vairuotojo kabinoje keleiviams skirta beveik 60 litrų vietos daiktams. Uždara daiktadėžė prie vairo ir rašomasis stalelis po sulankstomuoju vidurinės sėdynės atlošu yra ypač naudingi ir patogūs verslo naudotojams.
1996 metais rinkoje pasirodęs „Peugeot Partner“ sukėlė lūžį komercinių automobilių segmente. Antros ir trečios kartos „Partner“ tęsia mažų komercinių automobilių talpumo ir patogumo standartų gerinimą ir šiame segmente tampa etalonu.