„Peugeot“ atskleidžia, kad „Rifter“ modelis bus siūlomas dviejų skirtingų ilgių (4,4 ir 4,75 m), bus penkių arba septynių sėdimų vietų. Vairuotojui prieš akis atsidurs „Peugeot i-Cockpit“ prietaisų skydelis, pažįstamas iš kitų šio prekės ženklo automobilių, išorė taip pat įgaus naujausiems „Peugeot“ modeliams būdingų dizaino bruožų.
Priklausomai nuo sėdynių padėties, bagažinės talpa svyruos nuo 775 iki 4 000 litrų. Keleivių patogumui salone – daugybė dėtuvių, kurių bendra talpa siekia 186 litrus.
Gamintojas akcentuoja, kad „Rifter“ kai kuriais elementais primins visureigį: turės didesnę prošvaisą, didesnius ratus, kėbulo apsaugas, ryškesnius buferius. Be to, nors „Peugeot“ iki šiol keturis varančiuosius ratus turinčių modelių beveik neturėjo, pirkėjams bus siūloma ir keturiais ratais varoma „Rifter“ versija. Tokią galimybę prancūzai užsitikrino bendradarbiaudami su „Dangel“ bendrove. Be to, kaip ir įprasti lengvieji „Peugeot“ automobiliai, „Rifter“ turės ir prabangią „GT-Line“ versiją.
Naujas modelis bus siūlomas su dviem 110 ir 130 AG benzininiais varikliais, taip pat su trimis – 75, 100 ir 130 AG – dyzeliniais motorais. Pasirinktinai bus siūlomos mechaninės 5,6 laipsnių pavarų dėžės arba 8 laipsnių automatinė.
„Rifter“ Lietuvą pasieks rudenį, tad iki tol bus parduodamas „Partner“ modelis. Kol kas „Peugeot“ atstovai apie naujo modelio kainas nekalba, bet viliamasi, kad bazinių modelių kainos bus panašios į „Partner“. Šiuo metu standartinę įrangą turinčio „Partner“ kaina prasideda nuo maždaug 11 tūkst. eurų.