Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Peugeot“ planuose – dar karštesnė 208 R versija

„Peugeot 208 GTI“ – puikus karštųjų hečbekų klasės atstovas. Tačiau po koncerno vadovo Maxime‘o Picato interviu su „Automotive News Europe“ žurnalistais galima tikėtis ir dar karštesnio hečbeko.
„Peugeot 208 GTI“
„Peugeot 208 GTI“ / Gamintojo nuotr.

Prancūzai atliko tyrimą, kurio metu buvo išsiaiškinta, kad yra potencialo dar karštesnei sportiško hečbeko versijai.

„Netrukus gamoje atsiras ir 208 R“, – akcentavo prancūzas. Jis be ilgų apylankų pripažino, kad „Peugeot“ šeimoje šis modelis bus galingesnis už visai neseniai pristatytą GTI versiją.

Nors ir specialistas tiksliai nepaminėjo būsimojo modelio dinaminių savybių ar kainos, „Autocar“ atskleidė, kad R versija bus lyg atletiškesnis GTI – lengvesnis, galingesnis ir, manoma, brangesnis.

Baziniai „Peugeot 208 GTI“ gaminami su 1,6 litro „turbo“ varikliais, kurie į priekinius varančiuosius ratus per 6 laipsnių trumpą mechaninę transmisiją perduoda 200 AG ir 275 Nm. Su tokia galia 100 km/val. greitį šis automobilis išvysto per 7,0 sekundės.

Reikia pagirti prancūzus už tokius užmojus. Įdomu, kiek kilogramų nuo standartinio 208 GTI svorio (1160 kg) jiems pavyks nurėžti, tačiau drastiškų pokyčių tikėtis būtų naivu. Nenaudojant egzotiškų medžiagų, kurios smarkiai didina mašinos kainą, bent dešimčia procentų sumažinti tokios nedidelės mašinos svorį yra didelis pasiekimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos