Automobilis pasižymi agresyviai atrodančia priekine dalimi, o išskirtinumo suteikia dieninių LED dienos šviesos žibintų vertikalios linijos, derančios su priekiniais šviesos diodų žibintais. Žema šoninių langų linija, durys be langų rėmų prideda elegancijos. Galinę dalį pabrėžia trimatį efektą sudarantys LED galiniai žibintai.
Naujasis „508 SW“ turi „Peugeot i-Cockpit“ saloną, kurio svarbiausi komponentai yra kompaktiškas vairas, 10 colių didelės raiškos jutiklinis ekranas ir 12,3 colių skersmens prietaisų skydelio projekcija ant priekinio stiklo.
Salone – natūrali arba „Nappa“ oda, chromas, „Alcantara“ ir natūralaus medžio apdaila. Daug dėmesio buvo skiriama įvairioms dėtuvėms – daiktadėžėje telpa du 1,5 litrų vandens buteliai, o durų kišenėse – 1 litro buteliai. Be to, centrinėje konsolėje yra du puodelių laikikliai, salone įrengta ir 6,4 litrų talpos dėtuvė su aušinimu.
Bagažinės talpa siekia 530 litrų. Tačiau nuleidus galines sėdynes, bagažinės erdvė išauga iki 1780 litrų. Elektra valdomą bagažinės dangtį galima atidaryti pulteliu ar nenaudojant rankų – mostelėjimu koja.
Naujajame „Peugeot 508 SW“ modelyje įdiegta ir nemažai pagalbos bei saugos sistemų. Pavyzdžiui, infraraudonųjų spindulių naktinio matymo „NightVision“ sistema, automatinė avarinio stabdymo sistema, leidžianti aptikti pėsčiuosius ir dviratininkus važiuojant iki 140 km/val. greičiu, taip pat, įspėjanti apie susidūrimo pavojų. Tarp įdiegtų sistemų yra aktyvioji įspėjimo apie nukrypimą nuo eismo juostos sistema, automatinė artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimo sistema, taip pat – sistema, įspėjanti, kad vairuotojas per daug išsiblaškęs. „Peugeot“ išplėtė kelio ženklų aptikimo sistemą. Ši dabar be greičio apribojimo taip pat identifikuoja „Stop“ bei vienkrypčio eismo ženklus. Galiausiai į šį modelį diegiama adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, gebanti automobilį sustabdyti visiškai ir vėl startuoti, sistema, stebinti akląsias zonas, montuojama 360 laipsnių vaizdo kamera.
Palyginti su pirmtaku, naujasis modelis yra 70 kg lengvesnis, turi standesnį kėbulą. Be to, galima nustatyti automobilio pakabą ir dinamiką, pasirenkant iš keturių skirtingų važiavimo režimų (ECO, „Sport“, „Comfort“, „Normal“). Galinė važiuoklė visiškai nauja, valdoma elektra.
„508 SW“ siūlomas su dviem naujos kartos benzininiais ir trimis dyzeliniais varikliais. Benzininių variklių galia sieks 180-225 AG, dyzelinių – 130-180 AG. Be to, šis „Peugeot“ modelis bus siūlomas tik su 8 pavarų automatine pavarų dėže.
Antrojoje 2019 metų pusėje „Peugeot 508 SW“ gama bus papildyta hibridu, kuris elektra įveiks iki 50 km. Akumuliatorius gamintojas žada montuoti po galine sėdyne, kad būtų išlaikyta pakankamos talpos bagažinė.
Įsigyti naują „Peugeot“ universalą bus galima nuo 2019 m. pradžios.