Estijoje „Peugeot“ rinkos dalis sudarė 7,3 proc., Latvijoje ‒ 6,7 proc., o Lietuvoje ‒ 1,3 proc. Patys populiariausi „Peugeot“ modeliai Baltijos valstybėse pernai buvo 208-asis (14 proc.), 2008-asis (8 proc.), 3008-asis (19 proc.) ir 508-asis (10 proc.), iš komercinių automobilių daugiausiai parduota „Partner“ (20 proc.) ir „Boxer“ (10 proc.) modelių
„Naujausi vartotojų tyrimai patvirtina, kad Baltijos šalių automobilių rinka vis labiau juda ekonomiškumo ir praktiškumo kryptimi, o vienas iš svarbiausių kriterijų vartotojams išlieka automobilio išvaizda ir dizainas. „Peugeot“ tai priimtina, nes mūsų modeliai dėl naujų variklių yra vieni iš ekonomiškiausių, o kokybės ir kainos santykis yra geriausias rinkoje,“ ‒ pažymėjo „Peugeot“ Baltijos šalyse atstovaujančios bendrovės „KW Bruun Baltic“ vykdomasis vadovas Rasmusas Tali.
„Jei vertintume turimus skaičius ir prognozes, didžiausias potencialas yra Lietuvoje, ten šiais metais planuojame padvigubinti „Peugeot“ modelių pardavimą. Prie to prisideda geras pardavimo ir priežiūros tinklas, taip pat nuolat atnaujinamas modelių asortimentas,“ ‒ sako R. Tali.
Antras pagal dydį automobilių gamintojas Europoje PSA praėjusiais metais padidino „Peugeot“ automobilių pardavimą pasaulyje 5,4 proc. iki 1 634 666 automobilių. Daugiausiai, net 43 proc., „Peugeot“ pardavimas išaugo Kinijoje ir Pietryčių Azijoje.
Europoje „Peugeot“ pardavimas padidėjo apie 10 proc., iki 965 090 automobilių, ir su šiais rezultatais bendrovė užima penktą poziciją ir 6,5 proc. rinkos dalį. Iš viso praėjusių metų pabaigoje pasaulyje jau parduota 63 100 100 „Peugeot“ automobilių.