Pirma pažintis su naujuoju „Renault Megane“ – automobilis pristatytas Vilniuje

Penktadienį ryte, apie automobilius rašantys žurnalistai buvo pakviesti į naujausią prancūzų koncerno „Renault“ kūrinį, automobilį „Megane“. Tai jau ketvirtosios kartos „Megane“ modelis, kurio istorija susijusi su legendiniais „Renault“ kūriniais – 16 ir 19 skaičiais paženklintais modeliais.

Žurnalistų laukė 6 įprastos išvaizdos „Megane“ automobiliai, kurie po kapotu slepia 1,2 ir 1,6 litro darbo tūrio variklius. Ir vienas kiek išsiskiriantis – „Megane GT“ modelis, kuris organizatorių teigimu turi visas komfortiško važiavimo savybes, tačiau nešykšti ir „Renault Sport“ genų – galingo 1,6 litro darbo tūrio variklio, išvystančio 151kW galią, sportiškam važiavimui pritaikyto vidaus ir daugiau raumenų turinčios išorės.

Vėliau rinkoje turėtų atsirasti ir sportiškasis „Megane RS“ modelis, kuris jau nebebus toks švelnus ir komfortiškas kaip „Megane GT“, o priešingai – agresyvus, dar sportiškesnis ir dar galingesnis.

Viena iš naujovių, kurią „Renault“ pristatė jau ankstesniuose modeliuose „Espace“ ir „Talisman“ – visų 4 vairuojančių ratų sistema „4control“, kuri bus diegiama ir į pristatytąjį modelį. „Renault“ pardavėjai pasakodami apie naują „Megane“ retoriškai paklausė žurnalistų: „Ar žinote bent vieną C segmento automobilį, kuris turėtų tokią ar panašią funkciją?“ Auditorijai beliko tik žvilgčioti vieniem į kitus ir purtyti galvas.

C automobilių segmente, kuris identifikuoja automobilius kaip vidutinio dydžio – hečbekas, tokia opcija galima tik su naujuoju „Megane“. Sistema pasuka galinius ratus priešinga kryptimi, kai automobilis važiuoja nedideliu greičiu, o greičiui didėjant, ratai gali pasisukti keliais laipsniais į tą pačia krypti, kaip priekiniai.

„Megane“ automobilis pasiskolina daugelį savybių iš didesnių „Renault“ automobilių – „Talisman“ ir „Espace“. Jie visi dalinsis ta pačia platforma, visi turi panašius išorės dizaino elementus, taip pat daugelį vidaus elementų, o taip pat ir saugumo, važiavimo sistemas.

„Megane“ bus komplektuojamas su „Multi-sence“ technologija, kuri leidžia pasirinkti važiavimo režimą. Pavyzdžiui „Eco“ režimas prislopins variklio darbą, kondicionierių, švelnins pakabą, siekiant mažesnių kuro sąnaudų. Viskas bus priešingai pasirinkus režimą „Sport“, o „Comfort“ režimas įjungs masažines sėdynes, kurios ne taip dažnai sutinkamos C segmento automobiliuose.

Labai verta paminėti ir tai, kad visos šios naujovės nepadarys „Megane“ ypač brangaus – bazinė jo kaina sieks apie 15 tūkst. eurų, o sportiškoji „GT“- apie 23 tūkst. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų