Iš viso XC60 sudaro trečdalį visų parduodamų „Volvo“. Taigi nėra abejonių, kas yra D segmento lyderis ir kas norėtų juo būti dar dešimtmetį.
Apie naujus XC60 variklius, saugumo sistemas ir dizaino sprendimus 15min rašys pasibaigus pristatymui. O kol kas – pirmas žvilgsnis į automobilį, kurio senojo modelio kaina prasideda nuo 36 tūkst., bet normaliai sukomplektuotas automobilis kainuoja bent 10 tūkst. eurų daugiau. O jei visai rimtai, naujajam XC60 reikės nepagailėti daugiau nei 50 tūkst. eurų. Visas kainas rasite čia.
Akivaizdu viena: visi pirmos kartos XC60 savininkai, išvydę naujieną, nusigrauš nagus. Modernus dizainas, tikrai puiki medžiagų kokybė, patogumas, dinamika, saugumo sistemų galybė – antros kartos šešiasdešimtukas tikrai kaitina kraują.
Tiesa, su kolega Jurgiu Paplaičiu iš „Motorų“ ilgokai pavargome, kol multimedijos skydelyje radome norimus nustatymus. Turbūt sunku objektyviai pasakyti, kurio gamintojo automobilio nustatymų sistema patogiausia, tačiau su „Audi“ ar „Renault“ nereikia taip ilgai žaisti. Gal todėl, kad „Volvo“ siūlo tuziną galimybių (nuo garso sistemos sureguliavimo pagal koncertų sales iki individualių važiavimo režimo nustatymų), kuriose nesunku pasiklysti?
Pirmuosius įspūdžius rasite filmuotame siužete: