„Audi e-tron“ sumontuotos padangos atitinka gamintojo keliamus reikalavimus ridai. „Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV“ pažangios konstrukcijos padangos sukurtos specialiai elektromobiliams, kadangi jie pasižymi didesniu sukimo momentu, dėl kurio jų padangos nusidėvi 25 proc. sparčiau.
Šios padangos pasižymi optimizuotu stabdymu ir efektyviu valdymu įvairiomis sąlygomis, o „Active Braking“ technologija sutrumpina stabdymo kelią 1,2 metrais tiek sauso, tiek šlapio kelio sąlygomis. Visureigiams skirtose padangose įdiegta „Optimized Construction“ technologija pagerina automobilio valdymą važiuojant dideliu greičiu, užtikrina stabilumą posūkiuose ir sumažina protektoriaus dėvėjimąsi.
Šios funkcijos derinamos su UHP vėsiu amortizuojamuoju sluoksniu (angl. UHP Cool Cushion Layer) – technologija, kuri pagerina valdymą sumažindama pasipriešinimą riedėjimui. Be to, „Audi e-tron“ naudojamose padangose taikoma technologija, kuri per pus sumažina triukšmo lygį salone (iki 4 dB). Šios padangos idealiai tinka elektromobiliams, nes padangų ir kelio triukšmas yra pagrindiniai dominuojantys garsai automobilio salone.
„Audi e-tron“
Praėjusią savaitę San Franciske „Audi“ oficialiai pristatė „Audi e-tron“. Belgijoje pagamintas revoliucinis „Audi“ yra pirmasis SUV automobilis, kurį vokiečių gamintojas pristato rinkai. Naudodamas tris pagrindinius elektrinius variklius, „e-tron“ gali įsibėgėti nuo 0 iki 62 mph (100 km/val.) per 4,6 sekundės. Atsižvelgiant į vairavimo stilių ir sąlygas, „e-tron“ gali nuvažiuoti iki 310 mylių (498,8 km).