Pirmasis BMW septynvietis vienatūris Lietuvoje pasirodys rudenį

Vasarį anonsuotas pirmasis BMW septynvietis šeimyninis automobilis „BMW 2 Series Gran Tourer“ Lietuvoje pasirodys 2015 m rudenį. Paaiškėjo ir naujojo modelio kaina: šis erdvus ir universalus „premium“ klasės automobilis kainuos nuo 28 250 eurų.
„BMW 2 Series Gran Tourer“
„BMW 2 Series Gran Tourer“ / BMW nuotr.
Temos: 2 BMW 2 serija BMW

„Gran Tourer“ dar labiau praplėtė BMW siūlomą modelių gamą, papildydamas ją talpiu šeimyniniu modeliu, kuris gali būti penkių arba septynių vietų.

Turbūt tai pirmasis toks vienatūris, kuris įtiks ne tik keleiviams, bet ir jo vairuotojams.

Manome, kad šis netipinis BMW modelis suras savo pirkėją Lietuvoje, nes yra vienintelis toks „premium“ klasės kompaktinis septynvietis automobilis ir pasižymi BMW būdingu dinamiškumu, saugumo technologijomis bei inovacijomis. Turbūt tai pirmasis toks vienatūris, kuris įtiks ne tik keleiviams, bet ir jo vairuotojams“, – sakė BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ generalinis direktorius Oleg Martyniuk.

VIDEO: „BMW 2 Series Gran Tourer“ pristatymas

Brangiausia – versija su „xDrive“

Naujasis „BMW 2 Series Gran Tourer“ turės penkis variklių variantus – du benzininius ir tris dyzelinius. Galingiausia iš dyzelių – „220d xDrive“ versija, su išmaniąja keturių varančių ratų sistema. Varomas 140 kW/190 AG galią išvystančio agregato, šis automobilis kainuos 39 350 eurų.

Pigiausiai, kaip jau minėta, 28 250 Eur, kainuoja dyzelinė versija su 1,5 l darbinio tūrio 85 kW/116 AG motoru. Ji tuo pačiu yra ir ekonomiškiausia – 100 km nuvažiuoja su 3,9 litro degalų.

Benzininiai 100 kW/136 AG ir 141 kW/192 AG „Gran Tourer“ kainuos atitinkamai nuo 28 500 ir 31 800 eurų.

BMW nuotr./„BMW 2 Series Gran Tourer“
BMW nuotr./„BMW 2 Series Gran Tourer“

Beveik 2 tūkst. litrų bagažinė

Naujasis „Gran Tourer“ yra erdviausias ir talpiausias BMW automobilis, nepaisant kompaktiškų matmenų – jo ilgis siekia 4556 mm. Automobilis gali būti tiek penkių, tiek septynių vietų – pastarojoje versijoje montuojama papildoma, trečia sėdynių eilė, su vieta dviems keleiviams. Didelė erdvė automobilio viduje pasitarnauja keleivių komfortui. Vietos kojoms pakaks ir sėdintiems trečiojoje sėdynių eilėje, nes antroji gali būti pastumiama į priekį net 130 mm. Paskutinės eilės keleiviai taip pat gali atsilenkti staliukus, rasti daugybę dėtuvių, kuriose kelionės metu patogu susidėti smulkesnius daiktus.

Gausios šeimos paprastai reikalauja didelio bagažo skyriaus. Penkiavietėje „Gran Tourer“ versijoje nulenkus sėdynes bagažo skyrius išsiplečia nuo 645 litrų net iki 1905 litrų. Septynviečiame modelyje nuvertus dvi galinių sėdynių eiles talpa padidėja nuo 560 iki 1820 litrų.

Automobilis pritaikytas vežti ir ilgus krovinius – galinės sėdynes gali būti nulenkiamos santykiu 40:20:40, galima pilnai nulenkti ir priekinę sėdynę bei tokiu būdu į saloną sutalpinti net 2,6 m ilgio krovinį.

BMW nuotr./„BMW 2 Series Gran Tourer“
BMW nuotr./„BMW 2 Series Gran Tourer“

Standartinėje „BMW 2 Gran Tourer“ komplektacijoje pirkėjai ras AM/FM radiją su „Bluetooth“ laisvų rankų įrangos sistema, „iDrive“ operacinę sistemą, 6,5 colio skersmens ekraną, elektroninį parkavimosi stabdį, kritulių jutiklį, taip pat sistemą, įspėjančią apie gresiantį susidūrimą bei automatiškai sustabdančią automobilį važiuojant miesto sąlygomis.

Už papildomą mokestį „Gran Tourer“ pirkėjai gali padidinti automobilio komfortą bei saugumą užsisakydami automatinį bagažinės atidarymą, panoraminį stogą, spūsčių asistentą, „Head-Up“ vaizduoklį, kuris ant priekinio stiklo tiesiogiai vairuotojo matymo zonoje projektuoja svarbią informaciją – greitį, navigacijos kryptis ir įspėjimus, ir kitą įrangą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis