Kaip rašoma motor1.com, šis kemperis yra 7 metrų ilgio ir 3 metrų aukščio.
„Apero“ sukurtas remiantis dviejų pakopų dizainu – pirmojoje, žemesnėje pakopoje, įrengta gyvenamoji erdvė. O aukštesnėje – vairuotojo ir keleivių sėdimos vietos.
Gaivaus oro gūsiais galima džiaugtis ir važiuojant nuleistu stogu.
Kartu su vairuotoju viršutiniame aukšte galės keliauti 4 žmonės. Patogumo suteiks ir kėdės, kurias prireikus bus galima konvertuoti į lovą, kurios ilgis 2 m, o plotis – 1,25 m.
Taip du žmonės galės bet kur pasaulyje romantiškai praleisti vakarą po atviru dangumi.
O žemesnėje, gyvenamojoje erdvėje, įrengta lova, kurios ilgis 2 m, o plotis – 1,4 m.
Taip pat šalia įrengta ir virtuvė su dviem kaitlentėmis, šaldytuvas, kriauklė bei erdvė gaminimui.
Vonios kambaryje įrengtas dušas ir tualetas. Taupoma ir vieta – kuomet kriauklė nebus naudojama – ją galima tiesiog įstumti į sieną. Automobilyje įmontuota 90 litrų talpa su geriamuoju ir buitinėms reikmėms naudojamu vandeniu.
„Apero“ važiuoja naudodamas „Fiat Ducato“ važiuokle ir turi 2,3 litro „Multijet“ turbodyzelinį variklį, išvystantį 148 arklio galias (110 kilovatų).
Viena įdomybė – pavarų perjungimo svirtis pakyla iš centrinės konsolės, kai vairuotojas įkiša raktą į uždegimo spynelę.
„Apero“ kainuoja 108 tūkst. eurų, o Vokietijoje, dėl PVM, kaina pakyla iki kiek daugiau nei 128,5 tūkst. eurų.
Sumokėjus papildomai, galima įsigyti su patobulinta komplektacija. Galimybė turėti 2,3 l variklį atsieis 1 890 Eur. Automatinė pavarų dėžė – 1 950 Eur. O automatinė klimato kontrolė bus įrengta už papildomą 699 Eur mokestį.
Kol kas „Apero“ galima įsigyti tik Europoje, tačiau rinkos vartai turėtų būti atverti ir JAV.