Organizatoriai teigia, kad yra nedovanotina, jog sunkiosios technikos gerbėjai yra užmiršti ir su savo istoriniais sunkvežimiais yra priversti dalyvauti bendro pobūdžio renginiuose, kurie sunkvežimiams didžia dalimi nėra pritaikyti.
Asociacijos „Retromobile“ vadovas Ramūnas Kardelis pažymi, jog jau eilę metų stebi tendencijas, kuomet istorinės technikos entuziastai restauruoja ne tik motociklus ir lengvuosius automobilius, tačiau ir jau gatvėse nebevažinėjančius sunkvežimius bei autobusus. Tokiems restauraciniams darbams reikia ne tik didesnių patalpų ir žinių. Tokių transporto priemonių dalyvavimas eisme kiek sudėtingesnis tiek vairavimo, tiek kuro sąnaudų prasme.
Nors sunkvežimiai yra kurti darbui, o ne pramogoms, Lietuvoje yra ne vienas entuziastas, kuris sunkvežimius prikelia istorijai ir ateities kartoms. Prieš 20 metų istorinės technikos gerbėjas iš Radviliškio Laimutis Brunius bene pirmasis Lietuvoje į renginius pradėjo važinėti senutėliu naujai restauruotu GAZ 51 automobiliu. Šeduvis Juozas Jučas į sunkvežimių renginį žada pristatyti net 3 istorinius restauruotus sunkvežimius.
Organizatoriai atskleidžia, jog pirmasis tokio pobūdžio renginys jau spėjo susilaukti gausaus entuziastų dėmesio. Pagalbos ranką ištiesė Kėdainių miesto savivaldybė, sutikusi į miesto gatves leisti išjudėti istorinių sunkvežimių kolonai. Planuojama pristatyti arti 30 įvairių šalių gamintojų istorinius sunkvežimius.
Asociacija „Retromobile“ nežada apsiriboti sunkvežimių renginiu ir jau kitais metais planuoja organizuoti istorinių autobusų sąskrydį.