Rusijos vadovai ne kartą yra sakę, kad jiems pabodo važinėti vokiškais limuzinais. Ir kad Rusijos automobilių pramonė yra pakankamai išsivysčiusi, kad galėtų pati sukurti ir pagaminti superautomobilius, kuriais važinėtų ir vyriausybės nariai, ir prezidentas. Ir kad juos norėtų įsigyti verslininkai, vairuojantys „Mercedes“, BMW, „Bentley“ ir „Porsche“.
PAMATYKITE: Rusai Ženevoje parodė hibridinį Vladimiro Putino limuziną „Aurus Senat“.
Šis Kremliaus projektas netgi turėjo prabangų pavadinimą – „Kortež“. Buvo numatyta gaminti limuzinus, visureigius ir autobusiukus, kuriais politikus ar verslininkus galėtų lydėti apsauga.
Po labai ilgo projektavimo proceso ir didelių Kremliaus investicijų, pasaulį išvydo limuzinas „Aurus“. Linksmiausia dalis, kad variklį „rusiškam“ automobiliui pagamino „Porsche engineering“. Ženevoje, prieš karantiną pristatydami limuziną „Aurus“, rusai tvirtino, kad kai kurie automobilio mazgai sukurti Rusijoje.
Automobiliuose montuojama 4,4 l V8 jėgainė, kuri kartu su papildomu elektriniu varikliu padeda šiam didžiuliam sedanui iki 100 km/val. įsibėgėti per 6 sek. Visų varančių ratų sistema, Rusijoje pagaminta 9 laipsnių automatinė transmisija, 9 saugos pagalvės, automatinė bagažinės dangčio atidarymo sistema – tokie techniniai duomenys. Užmiestyje „Aurus“ turėtų naudoti iki 15 l benzino.
Leidinys „Za Ruliom“ pabrėžė, kad šiuose automobiliuose ilgosios šviesos į trumpąsias persijungia automatiškai – kaip vokiškuose ir japoniškuose automobiliuose.
Bet ar pirktumėte tokį daiktą ant keturių ratų už „Bentley“ kainą? Negi tiek vertas tik pavadinimas, simbolizuojantis žodžius Auksas+Rusija (Aurum+Rusia)?