Išorinių saugos pagalvių jau yra, tik jos yra skirtos pėstiesiems apsaugoti. Apskritai, saugos oro pagalvės yra skirtos žmonėms, o ne daiktams ar juo labiau mašinoms. Kiekviena jūsų automobilyje esanti saugos pagalvė yra sukurta taip, kad neleistų jums ir kitiems keleiviams atsitrenkti į kietus paviršius.
Tuo šis ZF išradimas ir išskirtinis – ši oro pagalvė niekada nesiliestų su žmogaus kūnu. Ji išsiskleidžia automobilio šone prieš pat susidūrimą ir sumažina padaromą žalą bent 30 proc.. Tai – didžiulė nauda ir skirtumas, kuris gali stipriai sumažinti keleivių traumos riziką.
Šoniniai susidūrimai, kaip teigia ZF ekspertai, yra itin pavojingi, nes šioje vietoje automobilis yra ploniausias. Priekyje įprastai yra variklis, bamperis ir susilankstanti smūgius sugerianti konstrukcija. Gale dažniausiai yra bamperis ir didelė erdvė, galinti sugerti smūgius. To tarpu šonuose lieka pasitikėti tik palyginti nedidelėmis metalinėmis konstrukcijomis.
Tačiau ši technologija pati savaime buvo iššūkis, nes oro pagalvė turi išsiskleisti dar prieš avariją. Tai reiškia, kad automobilyje sumontuoti jutikliai turi spėti užfiksuoti kito automobilio judėjimą, o kompiuteris turi interpretuoti šiuos duomenis kaip neišvengiamą susidūrimą. Jei pagalvė išsiskleistų be reikalo, vairuotojai nebūtų patenkinti. ZF apskaičiavo, kad sistema sprendimą išskleisti pagalvę priima per akimirksnį – vos 150 milisekundžių.
Pati oro pagalvė taip pat nėra eilinė. Jos talpa – 280-400 litrų. Tai yra, ši pagalvė yra 5-8 kartus didesnė nei ta, kuri yra montuojama vaire. Bandymai parodė, kad jutiklių sistema yra pajėgi užfiksuoti artėjantį automobilį ir jį interpretuoti kaip neišvengiamo susidūrimo dalyvį. Pati pagalvė atlaiko smūgį ir jį sušvelnina, todėl automobilio keleiviai nepatiria stiprių sužalojimų.
Sunku prognozuoti, ar nors vienas gamintojas susidomės šia technologija. Tikriausiai, kad anksčiau ar vėliau šias oro pagalves dar išvysime. Tačiau ZF teigia, kad projekto nauda nėra tik pagrindinis išradimas. Jutikliai ir programa gali pasitarnauti ir kitaip. Pavyzdžiui, apie neišvengiamą susidūrimą gali būti informuoti keleiviai ar saugos diržų įtempikliai.