Reklamos, kurios interneto „YouTube“ kanale peržiūrėtos daugiau nei 4,5 mln. kartų, vaizduoja keletą gyvenimiškų situacijų, į kurias patenka naujojo „Mini“ savininkas ir jo augintinis.
Pirmojoje jų naujojo „Mini“ vairuotojas užsimiegojęs per klaidą įsėda į automobilį ant galinės sėdynės ir nustemba, kad atsidūrė ne prie vairo. Antrojoje reklamoje įpročius demonstruoja penkerių durų „Mini“ šeimininko augintinis, neklausantis ir nesuprantantis komandos lipti į automobilį, kai atidaromos galinės durelės.
Vasaros pradžioje pristatytas „Mini“ penkerių durų automobilis, palyginus su trejų durų modeliu, pasižymi dar erdvesniu salonu ir didesniu bagažo skyriumi, tačiau išlaikė šiems simpatiškiems britiškiems automobiliams būdingą stilių. Lapkričio pabaigoje penkerių durų „Mini“ automobilis bus pristatytas ir „Mini“ salone Vilniuje.
Naujojo „Mini“ pirkėjai galės rinktis automobilį su vienu iš dviejų benzininių arba dviejų dyzelinių variklių, kurių galingiausia versija išvysto 141 kW/192 AG galią, o ekonomiškiausia sunaudoja vos 3,6 litro/100 km. Pirkėjai taip pat galės pasinaudoti plačiu standartinės ir papildomos įrangos sąrašu, kuri sustiprina penkerių durų „Mini“ teikiamą vairavimo malonumą, komfortą ir saugumą.