Net keletą kartų apsivertusio automobiliuko variklis burzgė toliau, o kėbulas patyrė tik minimalias, salono erdvės nepažeidžiančias deformacijas. Vėliau bendrovė DKW tapo koncerno dalimi, o šis įvykis – „Audi“ daužymo testų „gimimo diena“. Nuo to laiko kiekviena automobilių karta papildoma vis pažangesnėmis vairuotojo, keleivių ir kitų eismo dalyvių saugos ir nelaimingų atsitikimų prevencijos priemonėmis.
Ilgą laiką maksimalus kėbulo standumas buvo vienintele keleivių saugos priemone. Vėliau kėbulų konstruktoriai surado susidūrimo smūgį švelninančias deformacijos zonas. Pavyzdžiui, 1958 m. laidos „NSU Prinz“ modelio priekyje buvo įrengta didžiulė deformacijos zona, sauganti variklio skyrių nuo deformacijos ir galinti sušvelninti labai stiprų priekinio susidūrimo smūgį.
Ilgą laiką maksimalus kėbulo standumas buvo vienintele keleivių saugos priemone.
Septintajame praeito amžiaus dešimtmetyje kuriant modelius „NSU Ro 80“ ir pirmosios kartos „Audi 100“, avarijos smūgio poveikis žmogaus organizmui jau buvo tyrinėjamas pasitelkus manekenus.
1970 m. „Audi“ bendrovė Ingolštate įkūrė pirmąją automobilių daužymo laboratoriją. Daug kartų rekonstruotas ir modernizuotas, šis mokslinių tyrimų centras veikia iki šiol. Būtent čia 1986 metais buvo sukurta legendinė „Procon-ten“ saugos sistema, kurią pritaikius variklio blokas ypatingu būdu sujungiamas lynu su vairo kolonėle ir saugos diržo mechanizmu. Po priekinio smūgio variklio blokui tekusi kinetinė energija atitraukia vairo kolonėlę atgal, tuo pačiu metu įtempdama vairuotojo ir priekinio keleivio saugos diržus.
Ši sistema buvo ypatingai efektyvi ir ją nustota naudoti palyginus neseniai, kai kiekvieno „Audi“ bazinėje komplektacijoje atsirado po keletą saugos oro pagalvių.
Dešimtajame praeito amžiaus dešimtmetyje laboratoriniai automobilių saugumo tyrimai papildyti lauko bandymais. Tam įkurtas „Audi“ lauko bandymų padalinys AARU, kurio specialistai, dirbdami kartu su Regensburgo universiteto moksliniais bendradarbiais, atlieka automobilių daužymo bandymus realiam eismui artimomis lauko sąlygomis. Šio padalinio pastangomis buvo atrasta daug tų metų laidos „Audi“ automobilio saugos sistemų tobulinimo krypčių, realizuotų kitos kartos modeliuose.
Visi „Audi“ saugos priemonių konstravimo centrai dirba ypač intensyviai. Vien tik automobilių daužymo eksperimentuose tiesiogiai dalyvauja 200 specialistų. Per mėnesį atliekama maždaug po 20000 įvairaus pobūdžio bandymų.