Ambicingo eksperimento metu keturi „Ford Fusion“ hibridiniais automobiliai su daugybe įvairios įrangos ant stogo veš keleivius, pripratusius prie vairo matyti gyvą vairuotoją. Bendrovės teigimu, jau ruošiamas į kelią išleisti dar mažiausiai dešimtį automobilių be vairuotojo.
Automobiliai ir speciali technologija buvo kuriami mažiau nei dvejus metus ir pirminių bandymų metu buvo įsitikinta, kad autonominiai automobiliai geba taip pat gerai reaguoti į įvairias situacijas, kaip ir daugelis vairuotojų.
Tiesa, pirmųjų kelionių metu automobilyje bus du technikai, kurie stebės, ar viskas veikia normaliai, ir bus pasirengę bet kuriuo metu perimti automobilio valdymą.
Visuomenei pristatydama savo autonominius automobilius „Uber“ aplenkė didžiuosius automobilius gamintojus, kurių visi turi tokių automobilių kūrimo programas, bei technologijų milžines, kaip „Google“ ir „Apple“.
Aplenkti konkurentus „Uber“ padėjo ne tiek automobilių kūrimo inžinerinė pusė, kiek gebėjimas sukaupti ir panaudoti didžiulius kiekius informacijos apie kelius ir vairavimo sąlygas, gautus „Uber“ vairuotojams nuvažiavus milijardus kilometrų.
„Mes turime vieną stipriausių autonominių automobilių kūrimo inžinierių grupę bei patirtį, kurią sukaupėme per savo pavėžėjimo ir pristatymo tinklą šimtuose miestų“, – sakė „Uber“ įkūrėjas ir vadovas Travisas Kalanickas.
„Autonominiai automobiliai dabar yra „Uber“ misijos ašis“, – sakė kompanijos viceprezidentas inžinerijai Anthony Levandowski. Tiesa, jis pabrėžė, kad tai įvyks dar labai negreitai.