„Europos Komisija numato, kad kas 400 kilometrų turi būti SGD stotelė. Viena metų pabaigoje pradės veikti Klaipėdoje. Mes mąstome apie kitą – turbūt šalia Kauno, kad padengtume didesnę šalies dalį. (...) Dėl vietos dar nėra iki galo apsispręsta“, – trečiadienį SGD rinkai skirtoje konferencijoje teigė R.Masiulis.
Anot jo, „žingsnis po žingsnio“ siekiama platesnio SGD panaudojimo Lietuvoje, o didžiausią potencialą turi SGD naudojančių laivų bunkeriavimas, kadangi jūrų transportas naudoja daug daugiau dujų nei sausumos.
Tačiau, pasak R.Masiulio, siekiama SGD panaudoti ir kitose srityse. Šiuo metu kuriamo SGD klasterio nariai ir partneriai – „Lietuvos geležinkeliai“, Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „Bega“, „Klaipėdos nafta“, Vilniaus Gedimino technikos universitetas ir Klaipėdos universitetas – kuria SGD lokomotyvo, kuris važinėtų Klaipėdoje, prototipą.
Valstybės kontroliuojama „Klaipėdos nafta“ įgyvendina 27,7 mln. eurų vertės SGD paskirstymo stoties projektą. Numatoma, kad šių metų metų rugpjūtį stotis jau veiks, o visos talpos bus pradėtos išnaudoti 2018 metų sausį.