Plėšrus, galingas ir brangus praėjusio tūkstantmečio automobilis – „De Tomaso Pantera“

„De Tomaso“ – italų superautomobilių gamintojas, gyvavęs beveik pusę amžiaus. 1959-aisiais prasidėjusi įdomi istorija pasauliui padovanojo ne vieną išskirtini automobilį: 1970-aisiais „De Tomaso“ sukūrė F-1 bolidą, vėliau kompanijai priklausė itališkos „Maserati“ bei „Moto Guzzi“ įmonės.
Vokietijoje parduodama „De Tomaso Pantera“
Vokietijoje parduodama „De Tomaso Pantera“ / Mobile.de nuotr.
Temos: 1 Automobilis

Parduodamo „De Tomaso Pantera“ duomenys:

  • Kaina: 206822 Lt
  • Pagaminimo data: 1974 m. liepa
  • Rida: 105373 km
  • Degalų tipas: benzinas
  • Darbinis tūris: 5600 cm3
  • Galia: 261 kW (355 AG)
  • Pavarų dėžė: mechaninė
  • Vietų skaičius: 2
  • Durys: 2
  • Savininkų skaičius: 3
  • Spalva: Raudona
  • Interjeras: Juodas odinis
  • Pardavimo vieta: Vokietija
  • Ypatumai: Oro kondicionierius, elektra valdomi langai, sportinės sėdynės, lengvojo lydinio ratlankiai, sportinė pakaba.

„De Tomaso Pantera“ skelbimą galite peržiūrėti paspaudę čia.

„Pantera“ buvo sukurta amerikiečio dizainerio Tomo Tjaarda ir pakeitė kitą „De Tomaso“ plėšraus žvėries vardu pavadintą modelį – „Mangusta“. Pantera turėjo išskirtinį logotipą – Argentinos vėliavą su T formos simboliu. Tai pabrėžė išskirtinę kompanijos įkūrėjo Alejandro de Tomaso kilmę – Argentiną.

Pirmą kartą viešumoje automobilis pasirodė 1970-ųjų kovo mėnesį Modenos mieste – Italijos superautomobilių sostinėje. Praėjus kelioms savaitėms, „Pantera“ debiutavo Niujorko automobilių parodoje ir galingų automobilių JAV gerbėjai turėjo progą iš arčiau susipažinti su šiuo italu. Amerikiečiams jis patiko ne tik dėl išvaizdos – automobilyje sumontuotas 5,8 l darbinio tūrio „Ford“ gamintas variklis, išvystantis daugiau nei tris su puse šimto arklio galių.

Vėlesniais metais nestipriai keitėsi variklio darbinis tūris, galia, o „Pantera“ gamyba tęsėsi iki 1993-iųjų. Iš viso buvo pagaminta daugiau nei 7 tūkst. šių automobilių, iš jų 5500 – per pirmuosius keturis metus JAV. 

1971-ųjų „De Tomaso Pantera“, anot „Car and Driver“ žurnalo, iki 100 km/val. galėjo įsibėgėti per 5,5 sek. – apie tokį rezultatą dauguma automobilių gamintojų tais metais galėjo tik pasvajoti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų