Jis neigia savo asmeninę atsakomybę dėl automobilių ekonomiškumo duomenų klastojimo, tačiau Japonijoje priimta stambių bendrovių vadovams atsistatydinti ir taip išreikšti atgailą. T.Aikawa pasitrauks birželio 24 d., jeigu tam pritars akcininkai. Jo įpėdinis dar nepaskelbtas.
Praėjusį mėnesį „Mitsubishi Motors“ pripažino, kad metų metus naudojo netinkamus bandymų metodus ir kad neįvardyti darbuotojai klastojo duomenis, kad kai kurie įmonės gaminami automobiliai atrodytų ekonomiškesni, negu iš tikrųjų buvo.
Iki šiol įmonė patvirtino, kad buvo suklastoti keturių modelių ir daugiau kaip 600 tūkst. transporto priemonių, kurios visos buvo parduotos Japonijoje, degalų sąnaudų duomenys. Tačiau ji įspėjo, kad tokių automobilių skaičius gali padidėti.
Kilus šiam skandalui, „Mitsubishi“ rinkos vertė sumažėjo daugiau kaip 40 procentų.