Patys pirmieji „Tesla“ automobiliai keliavo į saulėtą Kaliforniją ir prireikė šiek tiek laiko, kol šis „Model 3“ elektromobilis pasiekė šaltesnes vietoves.
Keletas šių automobilių žiemos malonumus patyrė dar praėjusiais metais, tačiau augantys pardavimai ir daugėjantis šių elektromobilių kiekis rimtesnes žiemas turinčiose šalyse parodys pirkėjams ko iš tiesų yra vertas „Model 3“.
Ir kaip praneša „Electrek“, pastaruoju metu Kvebeke (Kanada) buvo atslinkusi šaltesnio oro banga ir temperatūra nukrito žemiau nulio. Portalas iškart gavo keletą pranešimų iš vietinių „Model 3“ savininkų, kurie skundėsi turį problemų su automobilio durelėmis, langais ir įkrovimo lizdais.
„Model 3“ durų rankenos yra pačiose durelėse ir reikia paspausti vieną rankenos kraštą, kad ji iššoktų į lauko pusę ir tada būtų galima atidaryti pačias automobilio dureles.
Kai patraukiama rankena, durelėse esantis langas šiek tiek pajuda žemyn ir tada atidaromos durelės. Tačiau „Model 3“ savininkai praneša, kad atšalus orams durų rankenos labai sunkiai juda iš savo vietos, o kai pajuda – tada langas ne visada reaguoja.
„Electrek“ taip pat pasižiūrėjo ar susidurs su tokia problema, esant šaltesniam orui, ir praneša, kad patyrė tas pačias problemas, kaip ir kiti „Model 3“ savininkai.
Priekinis vairuotojo pusės langas nusileido pakankamai žemai, kad būtų galima atidaryti dureles, tačiau jis daugiau nei žemyn, nei aukštyn nepajudėjo.
Taip pat teigiama, kad tuo metu lauke buvo –7 ℃ , o „Tesla“ programėlė rodė, dar prieš pradedant pašildyti automobilį iki 22 ℃, kad automobilyje yra vienas laipsnis šilumos.
Pašildymas truko maždaug 10 minučių, kol „Tesla Model 3“ savininkas priėjo prie automobilio ir tokio laiko turėtų užtekti, kad automobilio durelės bei langai funkcionuotų, kaip priklauso.
Tačiau to nebuvo ir su tokiomis problemomis susidūrė kiti „Tesla Model 3“ automobilių savininkai, kurių regionuose buvo oro atšalimo bangos. Panašu, kad kol kas geriausias sprendimas yra ilgiau šildyti „Model 3“ elektromobilį, kol jo durelės ir langai pradės funkcionuoti tinkamai.
Įdomu yra tai, kad žiema dar tik prasideda ir sunku įsivaizduoti kas darysis, kai temperatūra nukris žemiau 15 laipsnių šalčio. Taip pat pastebima, kad „Model S“ elektromobilis su tokiomis problemomis nesusidūrė, nors praėjusią visą žiemą Fredas praleido Kvebeke.
Tačiau Elonui ši problema jau yra žinoma ir jis iš pradžių savo „Twitter“ paskyroje patvirtino, kad „greitai“ išmaniojoje „Tesla“ programėlėje atsiras naujų funkcijų, tarp kurių bus ir galimybė įjungti „Tesla Model 3“ sėdynių pašildymą, o Fredui pasiūlius įdiegti funkciją, kad karštas oras būtų nukreiptas tiesiai į langus, dėl ko tikėtina, jog būtų išvengta anksčiau minėtų nesklandumų, Elonas patvirtino, jog tai „gera mintis“.