„Darbai bus baigti trimis mėnesiais anksčiau, negu buvo planuota. Projekto III etape yra tiesiama gatvės atkarpa, nuo Ozo gatvės iki Ukmergės gatvės, šiame etape bus nutiesta 5,4 km ilgio greito eismo kelio, pastatyta 1 estakada, 5 viadukai ir vienas pėsčiųjų viadukas“, – sakė Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento direktorius Virginijus Pauža.
Ozo ir Ukmergės g. bus sujungtos, tačiau darbų apylinkėse nusimato dar ne vieneriems metams.
Senų asfaltavimas ir naujų tiesimas
Pagrindiniu darbu įvardijama Šiaurinės gatvės statyba. Pirmame gatvės statybos etape turėtų būti nutiesta atkarpa tarp Justiniškių ir Pašilaičių rajonų, kuri sujungtų vakarinį aplinkkelį su Ukmergės gatve – 2017-aisiais bus pradėtas rengti šio etapo statybos projektas.
„Šioje gatvės atkarpoje yra privačių sklypų, kuriuos Vilniaus miesto savivaldybė turės išpirkti, rengiant paėmimo visuomenės poreikiams projektus ir atlyginant už žemę rinkos verte. Be to, darbai nusikels į kitus metus ir dėl 110 kV elektros įtampos perdavimo linijos darbų“, – kalbėjo V.Pauža.
Šiuo metu taip pat yra rengiamas Mykolo Lietuvio gatvės detalusis planas. Čia turėtų atsirasti asfaltuota atkarpa, kuri bus prijungta prie Ukmergės gatvės ir Vakarinio aplinkkelio sankryžos. Bene keisčiausia čia esanti dalis – jos reguliavimas, mat ši sankryža, kuriai numatomas dešimttūkstantinis transporto priemonių srautas kasdien, bus reguliuojama šviesoforais.
Šioje planuojamoje tiesti gatvės atkarpoje taip pat yra daug privatiems asmenims priklausančių sklypų, didelė jos dalis bus nutiesta miške.
„Artimiausiu metu bus pradėtas rengti ir pėsčiųjų viaduko į Buivydiškių tvenkinius projektas. Šiuo metu nagrinėjama teritorija, kurioje geriausia būtų įrengti pėsčiųjų viaduką ir tariamasi su sklypo prie tvenkinio savininkais dėl visuomenei prieinamos maudyklos įrengimo“, – trečią būtinąjį darbą įvardijo sostinės ūkio ir transporto departamento direktorius.
Pabaigus Vakarinio aplinkkelio III etapą ir pagrindinius įvadus į miesto magistralinių gatvių tinklą, paros transporto srautas sieks iki 33 tūkst. automobilių. Šis aplinkkelio etapas svarbus Šiaurės vakariniuose rajonuose gyvenantiems žmonėms: Fabijoniškėse, Justiniškėse, Pašilaičiuose, Viršuliškėse.