„Polestar“ ilgus metus buvo atskira bendrovė, „pagerinanti“ standartinius „Volvo“ automobilius ir įpučianti jiems daugiau gyvybės. Prieš porą metų „Polestar“ tapo „Volvo“ padaliniu, nebe pagerinančiu jau pagamintus, o kuriančiu naujus automobilius.
„Polestar 1“ – iš tinklo įkraunamas hibridinis automobilis. Tačiau kitaip nei giminaitis, iš kurio naujasis modelis paveldėjo 2 litrų keturcilindrį benzininį variklį su turbina, vien elektra „Polestar 1“ gali nuvažiuoti 150 km, mat turi 34 kWh talpos bateriją.
Ant galinės automobilio ašies – du elektros motorai, sukantys galinius ratus. Priekinius ratus suka vidaus degimo variklis. Visgi „Polestar“ atstovai pasakojo, kad stipriai nuspaudus akseleratorių, kurį laiką būtų varomos abi ašys. Techniniai duomenys įspūdingi – 600 AG ir 1000 Nm sukimo momentas.
„Polestar“ pasirinko kupė tipo kėbulą ir nusprendė, kad keturių vietų automobilyje – per akis. Ir nors atrodytų, kad toks kėbulo tipas neįtinka masiniam skoniui, dar nepradėjus prekybos į norinčiųjų eilę užsirašė 6000 pirkėjų.
Užsakymus hibridiniam automobiliui „Polestar“ žada pradėti priiminėti tik nuo ateinančios savaitės, tuomet, tikima, skaičius gali išaugti ir kelis kartus. Panorusiems nuosavo „Polestar 1“ reikės sumokėti 2500 eurų depozitą, o pirmieji pagaminti automobiliai, tikimasi, šeimininkus pasieks 2019 m. viduryje.
Tiesa, „Polestar“ atstovai prisipažino, kad kol kas jų gamybos pajėgumai – 500 automobilių per metus, tad vien pirmųjų klientų eilė reiškia, kad darbo padalinys turės ateinantiems keleriems metams į priekį.