„Toyota“ pavadinimas paieškos laukelyje dažniausiai buvo įrašomas 74-iose iš 193 šalių, praneša tyrimą atlikusi kompanija „Quickco“.
Antrą vietą pagal užklausų dažnį užėmė BMW. Šis Bavarijos automobilių gamintojas buvo geidžiamiausias 51 šalyje.
Trečioji pozicija bendrame paieškų reitinge atiteko „Hyundai“, šį pavadinimą paieškų laukelyje dažniausiai įrašydavo 51 valstybės automanai.
„Quickco“ atstovai pažymėjo, kad tik keturiose šalyse, sprendžiant pagal užklausų kiekį, pačiomis populiariausiomis markėmis tapo vietinės: Vokietijoje – BMW, Prancūzijoje – „Renault“, Švedijoje – „Volvo“, Italijoje – „Fiat“. Tuo tarpu amerikiečiai dažniausiai ieškojo informacijos apie „Toyotas“, Pietų Korėjos gyventojai – apie BMW.
Vienintele šalimi, kurioje labiausiai ieškota „superautomobilių“, tapo Nigerio Respublika Vakarų Afrikoje. Čia populiariausias „Bugatti“ prekinis ženklas.
Kiek anksčiau „Google“ yra publikavusi detalią JAV paieškų statistiką. Šiame reitinge pirmą vietą užėmė „Honda“. Antrą – „Mercedes-Benz“. Trečią – „Tesla“.