Populiariausi 2016 m. automobiliai pagal paieškas internete: Lietuvoje pirmavo BMW

„Toyota“ gali didžiuotis – 2016 m. „Google“ sistemoje šio gamintojo modelių buvo ieškoma dažniausiai. Akivaizdu, kad Lietuvoje dažniausiai buvo ieškoma informacijos apie BMW.
Populiariausi automobilių gamintojai 2016 m. pagal paieškas internete
Populiariausi automobilių gamintojai 2016 m. pagal paieškas internete / Quickco iliustr.

„Toyota“ pavadinimas paieškos laukelyje dažniausiai buvo įrašomas 74-iose iš 193 šalių, praneša tyrimą atlikusi kompanija „Quickco“.

Antrą vietą pagal užklausų dažnį užėmė BMW. Šis Bavarijos automobilių gamintojas buvo geidžiamiausias 51 šalyje.

Quickco iliustr./Populiariausi automobilių gamintojai 2016 m. pagal paieškas internete
Quickco iliustr./Populiariausi automobilių gamintojai 2016 m. pagal paieškas internete

Trečioji pozicija bendrame paieškų reitinge atiteko „Hyundai“, šį pavadinimą paieškų laukelyje dažniausiai įrašydavo 51 valstybės automanai.

„Quickco“ atstovai pažymėjo, kad tik keturiose šalyse, sprendžiant pagal užklausų kiekį, pačiomis populiariausiomis markėmis tapo vietinės: Vokietijoje – BMW, Prancūzijoje – „Renault“, Švedijoje – „Volvo“, Italijoje – „Fiat“. Tuo tarpu amerikiečiai dažniausiai ieškojo informacijos apie „Toyotas“, Pietų Korėjos gyventojai – apie BMW.

Vienintele šalimi, kurioje labiausiai ieškota „superautomobilių“, tapo Nigerio Respublika Vakarų Afrikoje. Čia populiariausias „Bugatti“ prekinis ženklas.

Kiek anksčiau „Google“ yra publikavusi detalią JAV paieškų statistiką. Šiame reitinge pirmą vietą užėmė „Honda“. Antrą – „Mercedes-Benz“. Trečią – „Tesla“.

Quickco iliustr./Populiariausi automobilių gamintojai 2016 m. pagal paieškas internete
Quickco iliustr./Populiariausi automobilių gamintojai 2016 m. pagal paieškas internete

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis