Lietuvos rinkoje „Volkswagen“ paklausa padidėjo 18,8 proc., o premium klasės „Audi“ automobilių pardavimai ūgtelėjo 20 proc. „Volkswagen“ komerciniai automobiliai savo segmente irgi išsaugojo lyderio pozicijas, užėmę 16,8 proc. rinkos.
Šių automobilių gamintojai, pasidžiaugę puikiais rezultatais, drąsai planuoja ateitį – jau 2025-aisiais kompanija užsibrėžė tikslą tapti elektromobilių segmento lydere pasaulyje.
„Audi“ ir „Volkswagen“ gamintojai kaip pagrindinį artimiausių veiklos metų strateginį tikslą iškėlė elektromobilių asortimento plėtrą. Jų ambicija – jau 2025 metais tapti žymiausiu šios rinkos žaidėju. Manoma, jog pastebimai didėjant elektromobilių pasiūlai jau po aštuonerių metų net trečdalis nuo konvejerio nuriedančių automobilių turės elektros variklius. „Volkswagen“ ir „Audi“ gamintojai kelia tikslą ne tik plėtoti šį segmentą, bet ir pasiekti, kad elektromobiliai taptų labiau prieinami plačiausioms pirkėjų masėms.
„Volkswagen“ Baltijos šalyse augo 15 proc.
„Volkswagen“ automobilių gamintojui 2016-ieji buvo sėkmingi visose pasaulio rinkose, kur jų pardavimai bendrai išaugo 2,8 proc., o iš viso parduota daugiau nei 5,8 milijono šio prekės ženklo automobilių.
15 proc. augimą Baltijos šalyse daugiausia lėmė naujųjų „Tiguan“, „Passat“ ir „Golf“ modelių sėkmė. Per aštuonis praėjusių metų mėnesius parduotas 701 naujas „Tiguan“ automobilis. Tai lėmė, kad šis modelis tarp kitų gamintojų automobilių SUV kategorijoje pagal pardavimus iš šeštosios vietos šoktelėjo į ketvirtąją.
Per metus Baltijos šalyse parduota 1900 „Volkswagen Passat“ automobilių, iš jų net 730 – Lietuvoje.
Populiarių VW modelių topo viršūnėje įsitvirtino „VW Golf“ automobilis. Septintosios kartos „Golf“ modelių per tris Baltijos šalis praėjusiais metais parduoda net 5400 vienetų. Tai – geriausias rezultatas tarp VW automobilių per pastaruosius penkerius metus.
Lyderio pozicijas „Volkswagen“ Baltijos šalyse išlaiko ir pagal įmonių bei organizacijų užsakymus.
2017 metais „Volkswagen“ gamintojai rinkai pasiūlys keletą naujų modelių, kurie, tikimasi, dar labiau sustiprins šios markės kaip lyderio pozicijas ir dar geriau atitiks klientų poreikius. Jau pavasarį Lietuvos, Latvijos ir Estijos šalių pirkėjus pradžiugins naujosios kartos „Golf“ su dar didesne variklių, tarp kurių ir 1,5 TSI EVO, pasirinkimo galimybe, dar labiau išplėstu papildomos įrangos ir saugos sistemų spektru ne tik keleiviams, bet ir vairuotojui.
2017 metais rinkoje pasirodys ir visiškai naujas „Volkswagen“ modelis „Arteon“, kurio pasaulinis debiutas – artėjančiame Ženevos autosalone.
Be jau minėtų modelių Lietuvoje debiutuos ir naujas septynvietis „Tiguan Allspace“.
„Audi“ metus užbaigė rekordiniais pardavimais
„Audi“ Premium segmento automobilių paklausa pasaulio rinkose pernai ūgtelėjo 3,8 proc., o iš viso buvo parduota 1,8 milijono šio gamintojo automobilių. Europoje augimas dar pastebimesnis – čia jis siekė 7,6 proc. Didžiausią paklausą viso pasaulio rinkose pernai išsikovojo „Audi“ A3 ir A4, kiek pranokę „Audi“ A6 ir Q šeimynos modelius – „Audi“ Q5 ir Q3.
Per praėjusius 2016-uosius ir Lietuvoje, ir Latvijoje „Audi“ pardavimai buvo rekordiniai, o jų pardavimų augimas sudarė 28 proc.
Pernai Lietuvoje „Audi“ Q5 tapo perkamiausiu šio prekės ženklo modeliu – iš viso parduota 157 automobiliai, net 89 vienetais daugiau nei 2015 metais.
2017-ieji Lietuvoje prasidėjo naujos kartos „Audi“ A5 Sportback ir Q5 debiutu įgaliotųjų atstovų salonuose. Tikimasi, jog dar patrauklesnio dizaino ir geresnių funkcinių savybių „Audi“ Q5 šiemet taps pagrindiniu traukos objektu, lemsiančiu tolesnį šio prekės ženklo populiarumą.
Be jau minėtų modelių, 2017-aisiais „Audi“ gamą papildys „Audi“ S5 ir A5 Cabriolet, RS 5 Coupe, „Audi“ SQ5, „Audi“ A8 ir RS4 Avant.
2018 metais „Audi“ pirkėjus nudžiugins pirmąja pilnai elektrine SUV „Audi“ Q8 versija, kurios koncepcinis modelis šių metų pradžioje debiutavo Detroito (JAV) autosalone. „Audi“ kaip pagrindines markės vertybes šiemet ir ateityje deklaruos patvarumą, urbanizaciją ir digitalizaciją turint tikslą paversti automobilį šiuolaikiniu, patogiu ir mobiliu įrenginiu.
„Volkswagen“ komerciniai automobiliai išsaugojo lyderių pozicijas
2016 m. „Volkswagen“ komercinių automobilių pardavėjai ne tik išsaugojo lyderių pozicijas, bet ir iki 10,3 proc. padidino sudarytų su pirkėjais sutarčių skaičių. Komercinio transporto rinka išaugo 11,7 proc., o tai sudaro tvirtą pamatą tolesnei prekės ženklo plėtrai 2017 metais.
„Volkswagen“ komercinių automobilių pardavėjai Lietuvoje savo klientams šiais metais siūlys naująjį Crafter, jau pripažintą „Tarptautiniu 2017 metų komerciniu automobiliu“. Be naujosios kartos „Crafter“ modelio, šio automobilių gamintojo atstovai kaip labai stiprų rinkos žaidėją pristato ir „Amarok V6“.