„Porsche 918 Spyder“ yra greitesnis už „McLaren P1“

Portalas „Motor Trend“ pasirūpino į lenktynių trasą išvyti 2015 metų greičio monstrus – „Porsche 918 Spyder“ ir „McLaren P1“. Analogišką bandymą buvo sugalvoję ir nufilmavę „Top Gear“ vyrukai, tačiau jie į šį greičio klubą pridėjo ir „Ferrari LaFerrari“. Bėda, kad „Top Gear“ serijų rodymas nutrauktas neapibrėžtam laikui.
"McLaren P1" ir "Porsche 918 Spyder"
"McLaren P1" ir "Porsche 918 Spyder"

Nepaisant to, JAV esančioje „Laguna Seca“ lenktynių trasoje išbandytų automobilių rezultatai parodė, kad nors ir P1 turi daugiau galios (903 arklio galios), yra 150 kg lengvesnė, tačiau nelaimėjo dvikovos prieš „918 Spyder“, turintį 887 arklio galias.

„Porsche“ produktas vieną ratą lenktynių trasoje apskriejo per 1.29,89 min., o konkurentas „McLaren“ – 1.30,71.

Lyginant šiuos rezultatus derėtų atkreipti dėmesį į trasą, kur bandomi automobiliai. Kiekviena trasa yra individuali, vienose reikia geresnių automobilio manevringumo savybių, kitose – geresnio įsibėgėjimo ir pan.

Būtų puiku, jeigu šiuos automobilius kas nors palygintų ir kitose trasose – gali būti, rezultatai būtų kitokie.

„Porsche 918 Spyder“ 1: 0 „McLaren P1“

„Motor Trend“ pripažino, kad P1 yra „greičiausiai įsibėgėjantis automobilis, kokį mums yra tekę testuoti“, kas reiškia, kad kitose aplinkybėse laimėtų būtent šis bolidas, bet klausinėti kas būtų, jeigu būtų – neverta, kol nėra kitų bandymų.

„Porsche 918 Spyder“ 1:0 „McLaren P1“.

Galima prisiminti, kad nuo pareigų nušalintas „Top Gear“ vedėjas Jeremy Clarksonas buvo didelis „McLaren P1“ gerbėjas, netgi susilažinęs su savo kolega Richardu Hammondu, kad britiškas superautomobilis aplenks pastarojo dievinamą „Porsche 918 Spyder“. Juokaujama, kad sužinojęs, jog „Porsche“ aplenkė „McLaren“, J. Clarksonas smogė prodiuseriui ir už tai buvo nušalintas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis