Didžiulį ažiotažą Frankfurte sukėlęs „Mission-E“ modelis tiek dėmesio sulaukė ne be reikalo. „Porsche“ sukūrė automobilį, kuris varomas vien elektra, o Niurburgringo trasos ratą įveikia mažiau nei per aštuonias minutes.
600 arklio galių pasiekianti jėgainė „Mission-E“ modelį iki 100km/val. greičio išjudina per mažiau nei 3,5 sekundės bei leidžia įsibėgėti iki maksimalaus, elektronika apriboto 250 km/val. greičio.
Gamintojas nurodo, kad vienu įkrovimu „Mission-E“ gali įveikti beveik 500 kilometrų atstumą.
Elektra varomi automobiliai – nebe ateitis. Tai dabartis.
„Elektra varomi automobiliai – nebe ateitis. Tai dabartis. Šį modelį sukūrėme tam, kad parodytume, jog sportinis automobilis gali būti varomas vien elektra. „Porsche“ pirkėjai iš mūsų reikalauja greitų automobilių.
Kita vertus, turime įsipareigojimą gaminti kuo mažiau aplinką teršiančius automobilius, tad turime derinti šiuos du dalykus. Manau, kad mums tai pavyko ir mes galime džiaugtis „Mission-E“, kuris yra tikras sportinis automobilis, varomas vien tik elektra“, – pasakojo S.Weckbachas.
Pašnekovas tvirtina, kad „Porsche“ elektros energija varomų automobilių gamybos srityje jau turi patirties, mat iki šiol buvo gaminami hibridiniai automobiliai, kuriuose benzininis agregatas buvo derinamas su elektros jėgaine.
Esame pasiruošę savo pirkėjams pasiūlyti greitus automobilius.
„Pastaruosius dvejus metus mes aktyviai dirbome hibridinių jėgainių srityje. Apie tai byloja „Cayenne“, „Panamera“, „918 Spyder“ hibridiniai modeliai. Esame pasiruošę savo pirkėjams pasiūlyti greitus automobilius. Būtent tokius, kokių jie ir nori“, – teigė S.Weckbachas.
Anot S.Weckbacho, dabar pagrindinis „Porsche“ tikslas yra tobulinti technologijas, ieškoti naujų sprendimų, didinti vienu įkrovimu nuvažiuojamą atstumą, tobulinti įkrovimo principą.
Nors automobilių pramonė žengia autonominių automobilių link, tačiau S.Weckbachas tvirtina, kad „Porsche“ šiose „lenktynėse“ nedalyvaus. Anot pašnekovo, šio gamintojo automobiliai yra skirti vairuotojui, o ne keleiviui.
„Dėl autonominių automobilių dabar kyla labai daug diskusijų. Mūsų pozicija yra tokia, kad mūsų klientai mėgsta vairuoti. Nemanau, kad kuris nors „Porsche“ pirkėjas įsigytų mūsų automobilį tam, kad būtų vežiojamas. Negalime atimti iš žmonių teisės į vairavimo malonumą.
Manau, kad ateityje koncentruosimės ties elektriniais ir hibridiniais automobiliais, o autonominius automobilius tegu kuria kiti“, – pokalbį baigė S.Weckbachas.