Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Porsche Cayenne“ pasistiprins elektra – gaus dar 136 AG

„Porsche“ plečia hibridinių automobilių gamą. Naujasis „Cayenne E-Hybrid“ visureigis užtikrina geriausias klasėje dinamines savybes, maksimalų efektyvumą, o jo praktiškumas išlieka aukščiausiame lygyje. Trijų litrų darbinio tūrio V6 variklis (250 kW/340 AG) visureigyje sujungtas su elektriniu (100 kW/136 AG), o bendra sistemos galia – 340 kW (462 AG). Didžiausias sukimo momentas – net 700 Nm ir dėl išskirtinių technologijų jis pasiekiamas prie labai žemų variklio apsisukimų, rašoma pranešime.
 „Porsche Cayenne E-Hybrid“
„Porsche Cayenne E-Hybrid“ / Porsche nuotr.

„Ankstesnės kartos „Cayenne“ hibridinis modelis buvo populiarus įvairiose rinkose. Klientai puikiai įvertino šį derinį – juk jis sportiškas kaip ir visi „Porsche“, praktiškas kaip pats geriausias visureigis ir ekologiškas tarsi elektromobilis. Dabartinis „Cayenne E-Hybrid“ tokių automobilių kartelę pakelia dar aukščiau, o tuo greitai galės įsitikinti ir šio visureigio gerbėjai Lietuvoje“, – teigia Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Kartu su naujojo hibridinio „Cayenne“ pasirodymu, „Porsche“ praplėtė ir kitų modelių papildomos įrangos sąrašą. Dabar „Porsche“ galima užsisakyti projekcinį ekraną, atvaizduojantį pagrindinius kelionės duomenis ant priekinio stiklo, masažines sėdynes, šildomą priekinį stiklą, išmanią „Porsche InnoDrive“ sistemą su adaptyvia kruizo kontrole, nuotoliniu būdu valdomą salono šildymą bei naujo dizaino 22 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankius.

Puikios dinaminės savybės

„Cayenne E-Hybrid“ hibridinės sistemos galia įspūdinga – 462 AG ir 700 Nm. Tokie duomenys leidžia dideliam visureigiui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 5 sekundes ir pasiekti didžiausią 253 km/val. greitį.

Vien elektra jis gali nuvažiuoti 44 km ir įsibėgėti iki 135 km/val., tad prabangus bei sportiškas visureigis gali tapti ekologišku elektromobiliu net gyvenant užmiestyje.

Testuojant pagal NEDC (New European Driving Cycle) metodiką, vidutinės tokio modelio degalų sąnaudos, priklausomai nuo naudojamų padangų, siekia 3,2–3,4 l/100 km. Naudojant tik elektrinį variklį, sąnaudos yra 20,6–20,9 kWh/100 km.

„918 Spyder“ technologija

Naujas dalykas šiame visureigyje – iš greičiausio „Porsche“ serijinės gamybos automobilio, sportinio „918 Spyder“ perimta galios perdavimo strategija. Elektrinis variklis čia naudojamas ne tik ekonomiškumui, bet ir kaip papildomas trumpalaikis galios šaltinis. Tai reiškia, kad didžiausias „Cayenne E-Hybrid“ sukimo momentas visada pasiekiamas vos spustelėjus akceleratoriaus pedalą ir važiuojant bet kokiu greičiu.

Galimybė akimirksniu pasiekti didžiausią sukimo momentą leidžia automobiliu važiuoti dar dinamiškiau ir mėgautis kiekviena vairavimo akimirka. „Sport“ ir „Sport Plus“ režimuose praktiškai visa baterijos energija gali būti panaudota kaip papildomas trumpalaikis galios šaltinis. Kituose režimuose elektrinė pavara naudojama siekiant didžiausio važiavimo efektyvumo.

„Porsche“ visiškai perdarė „Cayenne“ hibridinės pavaros sistemą. Naujajame modelyje skiriamoji sankaba yra valdoma elektromechaniniu būdu, o tai užtikrina maksimaliai greitą reakciją įjungiant benzininį ar elektrinį variklį. Tai padidina visureigio sportiškumą ir leidžia bet kada mėgautis hibridinės sistemos suteikiamu sukimo momentu.

Naujoji aštuonių laipsnių „Tiptronic S“ transmisija yra sukurta specialiai „Cayenne“ automobilių gamai. Ji užtikrina dar komfortiškesnį važiavimą ir sklandesnį pavarų perjungimą.

Talpesnė baterija

Viena didžiausių naujovių naujame „Cayenne E-Hybrid“ – padidėjusi baterijos talpa. Ji išaugo nuo 10,8 iki 14,1 kWh ir būtent tai leidžia nuvažiuoti tokį didelį atstumą viena įkrova – 44 km. Ji įmontuota automobilio galinėje dalyje ir neturi įtakos antroje sėdynių eilėje sėdinčių žmonių erdvei.

Skysčiu aušinama baterija gali būti įkrauta per 7,8 val. iš buitinio elektros lizdo (230 V). Vidutinio galingumo įkrovimo stotelėje baterija visiškai užpildyta būtų per 2,3 val.

Krovimo procesą galima valdyti išmaniajam telefonui skirta „Porsche Connect“ programėle, ją galima naudoti ir nuotoliniu būdu norint atvėsinti ar pašildyti automobilio saloną. Navigacijos maršruto sudėliojimas pagal įkrovimo stoteles – dar viena patogi programėlės funkcija.

Pasak Vilniaus „Porsche“ centro direktorės R. Klimavičiūtės, naująjį „Cayenne E-Hybrid“ jau galima užsisakyti Lietuvoje. Automobilio kaina prasideda nuo 91 113 Eur su PVM. Pirmieji hibridiniai „Cayenne“ į Lietuvą atvyks šių metų liepą.

„Porsche“ atstovas Lietuvoje „Prime Auto“ priklauso tarptautinei įmonių grupei „Modus Group“, kuri vykdo veiklą automobilių prekybos ir techninio aptarnavimo, nekilnojamojo turto vystymo, automobilių aikštelių valdymo ir energetikos srityse. Įmonių grupei iš viso priklauso 20 įmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug