Vienas jų – „911 Targa 4 GTS“ pagrindu pagamintas riboto leidimo „911 Edition 50Y Porsche Design“, kitas – labai tiksliai atkurtas istorinis 1972-ųjų „911 S 2.4 Targa“.
„911 Edition 50Y Porsche Design“
Legendinio „Porsche 911“ modelio kūrėjo atminimui ir garbei skirta „911 Edition 50Y Porsche Design“ riboto leidimo serija pagaminta „911 Targa 4 GTS“ pagrindu išsiskiria daugybe ikoniško F.A. Porsche dizaino įkvėptų elementų. Automobilio eksterjere ir interjere dominuoja juoda spalva, kuri pasirinkta neatsitiktinai, nes būtent tokios spalvos buvo ir pirmojo F. A. Porsche 1972 m. sukurto rankinio chronografo spalva.
Eksliuzyviniam automobiliui iš klasikinio „911” modelio pasiskolinta languotu audiniu „Sport-Tex“ aptraukta sėdynių centrinė dalis ir raudonos spalvos „Porsche Design“ laikrodžio sekundžių rodyklė „Sport Chrono“ pakete, kuris šiam modeliui yra standartinis. Jubiliejinio „911“ klasikines matinės platinos spalvos juostas šonuose puošia „Porsche Design“ užrašai.
Kitas ypatingas akcentas – apsauginiai skersiniai taip pat matinės platinos spalvos, tai klasikiniame modelyje naudoto poliruoto nerūdijančio plieno nauja interpretacija. Užrašas „Targa“ – irgi matinės juodos spalvos, o riboto leidimo modelio variklį dengiančios grotelės gale pažymėtos „Porsche Design 50th Anniversary“ ženkliuku su F.A. Porsche parašu.
Specialaus leidimo automobilių kaina prasideda nuo 191 990 eurų.
Istorinis 1972-ųjų „911 S 2.4 Targa“
Kitu labai ypatingu jubiliejiniams metams skirtu automobiliu galima tik pasigrožėti – tai labai tiksliai atkurtas istorinis 1972-ųjų „911 S 2.4 Targa“. Pasirinktas 1972-ųjų modelis, nes būtent tais metais buvo įkurta „Porsche Design“ studija. Restauravimo darbai truko dvejus metus, projektą vykdžiusi komanda sako, kad buvo siekiama sukurti istorinį atitikmenį naujajam „911 Edition 50Y Porsche Design“. Dizainerių ir kėbulo restauratorių užduotis buvo į klasikinį modelį kruopščiai perkelti naujojo automobilio charakteristikas.
Ekspertai visiškai atnaujino istorinio „Porsche“ variklį ir važiuoklę pagal ,,S” versijos specifikaciją. Tuometinis aukščiausios klasės variklis, kurio darbinis tūris buvo 2,341 cm3, generavo 190 AG esant 6 500 aps./min. ir buvo su mechaniniu degalų įpurškimu. Restauruotą „911 S 2.4 Targa“ ir naująjį išskirtinio jubiliejinio leidimo „911“ modelį, galima pamatyti sausio 19 d. „Porsche“ muziejuje atidarytoje specialioje šiai sukakčiai skirtoje parodoje.