„Porsche“ korpusus gamina naudodama 3D spausdinimo metodą, vadinamą lazerio metalo suliejimu, kuris reikalauja lazerio spindulio kaitinimo ir miltelių paviršiaus lydymo, atsižvelgiant į norimus kontūrus. Šis metodas leidžia „Porsche“ pagaminti variklio greičių dėžę, kuri yra 10 proc. lengvesnė ir 100 proc. stipresnė dėl būdingų grotelių konstrukcijų.
Dar vienas reikšmingas privalumas tokiu būdu gaminti detales yra lengvumas ir greitis kurti naujus komponentus. Arba keisti esamus. Pavyzdžiui, visiškai naują detalę galima suprojektuoti ir tada labai greitai fiziškai atspausdinti, nereikia daryti tokių dalykų, pavyzdžiui, kaip kurti naujų įrankių, skirtų detalei gaminti.
Sumažintų svorį
„Porsche“ elektrinės pavaros išankstinės plėtros departamento projektų vadovas Frankas Heilfortas sakė: „tai įrodo, kad priedų gamyba su visais savo pranašumais taip pat tinka didesniems ir labai įtemptiems elektrinių sportinių automobilių komponentams“. Jo teigimu, riboto leidimo sportiniams superautomobiliams ateityje gali būti naudojamos elektrinės pavaros su 3D spausdintuvu pagamintomis dalimis.
Spausdintų dalių diegimas į „Porsche“ elektrines transporto priemones, tokias kaip „Taycan“, artėjantį visiškai elektrinį „Macan“, yra labai prasmingas, atsižvelgiant į jų didelį svorį dėl baterijų paketų. Pavyzdžiui, „Porsche Taycan 4S“ sveria 2326 kg, tad jis yra apie 907 kg sunkesnis už „Spyder“. Jeigu būtų galimybė vietoj sunkesnių automobilio dalių atspausdinti lengvesnes, sumažėtų borto svoris, ir tai galėtų suteikti daugiau našumo.
Gamins atsargines dalis
„Porsche“ taip pat sako, kad yra galimybė pradėti gaminti atsargines dalis naudojant 3D spausdinimą senesnėms transporto priemonėms, kurios jau nebegaminamos. Bendrovė taip pat pareiškė, kad galėtų pradėti gaminti išskirtines dalis, kurios pritrauktų nišinę klientų bazę be didžiulių išlaidų. Galimybės, kurias šis gamybos metodas atveria, iš tiesų gali būti begalinės.