15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

„Porsche“ kortų kaladę papildė dar vienas tūzas – „Macan“ visureigis

Los Andželo automobilių parodoje „Porsche“ oficialiai pristatė vieną iš labiausiai laukiamų visureigių – už „Cayenne“ kompaktiškesnį „Macan“.
„Posche Macan“
„Porsche Macan“ / Newspress.co.uk nuotr.

„Porsche“ turi vieną ir labai aiškų tikslą – per metus parduoti 200 tūkst. automobilių. Tikėtina, kad „Macan“ pritrauks dar daugiau klientų ir padės įgyvendinti savo ambicijas, todėl šį automobilį galima laisvai vadinti stipriu koziriu savo segmente.

„Macan“ naudoja „Audi Q5“ pagrindą, tačiau „Porsche“ inžinieriai jį kai reikiant modifikavo. Teigiama, kad buvo atsikratyta daugybės „Audi“ sprendimų, tarp kurių buvo ir visų varančiųjų ratų važiuoklė. Gamintojas šiam automobiliui nusprendė pritaikyti nuosavą sistemą. Todėl vadinti šį visureigį „brangesniu Q5“ būtų neteisinga. Negana to, „Porsche“ yra 70 mm ilgesnis, 24 mm platesnis ir 30 mm žemesnis už tolimąjį savo „giminaitį“.

„Porsche“ nuotr./„Porsche Macan“
„Porsche“ nuotr./„Porsche Macan“

Priekinė pakaba su MacPhersono svirtimis bei galinė daugiasvirtė pakaba kartu su elektromechaniniu vairo stiprintuvu taip pat buvo parenkama specialiai šiam automobiliui. Teigiama, kad už papildomą kainą gamintojas įrengs ir pneumatinius pakabos elementus.

Žvelgiant iš profilio šis visureigis yra kiek sportiškesnis bei aptakesnis už vyresnįjį bei didesnįjį savo šeimos narį. Verta pažymėti, kad vokiečiai sėkmingai paslaptyje išlaikė galinių žibintų formą bei grafiką. Su tokia išvaizda šis modelis tikrai patrauks „Audi Q5“, BMW X3 ir „Range Rover Evoque“ vairuotojų dėmesį – „Porsche“ tyrimams bei rinkos analizavimui skyrė daug laiko, todėl tikėtina, kad su „Macan“, kaip ir su „Cayenne“, jie neprašaus.

„Porsche“ nuotr./„Porsche Macan“
„Porsche“ nuotr./„Porsche Macan“

4699 mm ilgio, 1923 mm pločio ir 1624 mm aukščio „Macan“ yra 146 mm trumpesnis, 16mm siauresnis ir 82 mm žemesnis už antros kartos „Cayenne“. Nors ir matmenys skiriasi ne taip stipriai, kaip kai kurie galbūt tikėjosi, gamintojui pavyko atsisakyti nemažai nereikalingų kilogramų. „Porsche“ tvirtina, kad 1865 kg sveriantis „Macan S“ yra 200 kg lengvesnis už „Cayenne S“, tuo tarpu „Macan Turbo“ ir „Cayenne Turbo“ svorių skirtumas siekia net 245 kg.

Sportinių automobilių specialistai puikiai supranta, kad mažesnis svoris suteikia geresnes valdymo savybes, todėl teigiama, jog „Macan“ savo klasėje nubrėš naujus standartus.

„Porsche“ nuotr./„Porsche Macan“
„Porsche“ nuotr./„Porsche Macan“

Kaip ir buvo teigta anksčiau, šie visureigiai gaus tris skirtingus V6 variklius: vieną dyzelinį ir du benzininius. 3,0 litrų turbodyzelinė jėgainė generuoja 254 AG ir 580 Nm. Su tokiais motorais visureigiai iki 100 km/val. pagreitės per 6,3 sekundės (0,2 sek. greičiau su papildoma „Sport Chrono“ įranga), o maksimalus jų greitis sieks 230 km/val. Tokių modelių vidutinės degalų sąnaudos, pasak „Porsche“, sieks tik 6,1 l/100 km.

Bazinės benzininės „Macan S“ versijos gaus 3,0 litrų V6 motorus su priverstinio oro pripūtimo sistema. 335 AG ir 460 Nm iki 100 km/val. leis įsibėgėti per 5,4 sekundės , o maksimalus greitis sieks 254 km/val.

Galingiausiuose „Macan Turbo“ modeliuose vokiečiai montuos 3,6 litro V6 „twin-turbo“ agregatus su beveik 400 AG ir 550 Nm. Šie bus pajėgūs įsibėgėti iki maksimalaus 265 km/val. greičio, o šimtą kilometrų per valandą išvystys per 5,4 sekundės.

„Porsche“ nuotr./„Porsche Macan“
„Porsche“ nuotr./„Porsche Macan“

Trijų variklių gamą 2015-aisiais turėtų papildyti ir keturių cilindrų, 2,0 litrų benzininis agregatas su 280 AG. Jis bus montuojamas bazinėse „Macan“ versijose. „Porsche“ automobiliuose tai bus pirmieji keturių cilindrų motorai nuo 1995-ųjų.

Britų „Autocar“ teigia, kad neoficialiais duomenimis, „Macan Turbo“ Niurburgringo žiedą apsuko per šiek tiek daugiau nei 8 minutes ir pagal savo laiką šis visureigis konkuruoja su sportišku BMW M3 (E92).

„Porsche Macan“ į gatves išriedės kitų metų balandžio 5-ąją. Baziniai „Macan S“ ir „Macan Diesel“ modeliai Vokietijoje kainuos nuo beveik 58 tūkst. eurų (apie 200 tūkst. Lt).

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų