Taigi, Štutgarto kompanija pasirinko „Audi Q5“ platformą, ją kaip reikiant „išmėsinėjo“, sumontavo nuosavą visų varančiųjų ratų važiuoklę, kitokius pakabos elementus ir aprengė viską elegantišku „Porsche“ švarku. Taip, teoriškai, gimė „Macan“ visureigis.
Prieš daugiau nei dešimtį metų debiutavęs „Cayenne“ yra akivaizdus „Porsche“ koziris. Tačiau ne įvaizdyje, ne prestiže, bet taip pat be galo svarbioje finansinėje srityje. Vos po debiuto „Cayenne“ padvigubino visus „Porsche“ pardavimus, o tada gamintojui atsirado daugybė laisvės planuojant naujus modelius, investuojant į kokybę, darbo našumą.
„Porsche“ nuotr./„Porsche Macan“ |
Vienas iš svarbiausių pastarojo meto „Porsche“ projektų, žvelgiant iš finansinės perspektyvos, neabejotinai yra „Macan“. Su kiek mažesniais, silpnesniais bei ne tokiais brangiais visureigiais gamintojas taikosi į auditoriją, kuriai „Cayenne“ atrodo pernelyg dideli. Mažai tikėtina, kad vokiečiai prašaus – pramonės analitikai naujam visureigiui prognozuoja išties šviesią ateitį.
„Macan“ debiutas – jau ne už kalnų. Lapkričio pabaigoje startuosiančioje Los Andželo parodoje nuo šio visureigio bus nutraukta paslapties skraistė.
„Porsche“ nuotr./„Porsche Macan“ |
Teigiama, kad bus pristatyti trys modeliai: „Macan S“, „Macan Turbo“ ir „Macan Diesel S“. Visuose bus montuojamos skirtingos V6 jėgainės. Dyzeliniai motorai generuos 254 AG ir 580 Nm, „Macan S“ versijų 3,0 litrų benzininiai agregatai su mechaninio kompresoriaus pagalba išspaus 335 AG ir 460 Nm, o galingiausieji „Turbo“ modeliai su 3,6 litro V6 „twin-turbo“ motorais turės 400 AG ir 550 Nm. Teigiama, kad tai – ta pati jėgainė, kurios atmosferinis „formatas“ taikomas „Cayenne“ ir „Panamera“ automobiliams.
Nors ir oficialios informacijos apie šių automobilių kainas kol kas nėra, Vokietijos leidinys apie automobilius „Auto Bild“ teigia, kad Europoje pigiausi „Macan“ kainuos apie 45 tūkst. eurų (beveik 155 tūkst. Lt).