„Porsche“ parodė iš tinklo įkraunamus „Panamera“ hibridus: galingiausia išvysto 700 AG

„Porsche“ pristato dvi naujas iš tinklo įkraunamas „Panamera“ versijas – galingesnę „Turbo S E-Hybrid“ ir racionalesnę „4 E-Hybrid“. Taip pat pirkėjai galės rinktis ir klasikinį vidaus degimo variklį turintį atnaujintą „Panamera 4S“ modelį, rašoma pranešime.
„Posche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo“
„Posche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo“ / Gamintojo nuotr.

„Vis dažniau vairuotojai, kurie renkasi „Panamera“, iš šio automobilio tikisi ne tik aukščiausio lygio prabangos bei „Porsche“ genuose užkoduoto sportiškumo, bet ir susimąsto apie vairavimo priemonės ekologiškumą.

Hibridines pavaras gaus visos „Panamera“ versijos, todėl išnaudoti geriausias savybes galės pasirinkę tiek sportišką sedaną, praktišką „Sport Turismo“ universalą ir prabangųjį prailgintą ratų bazę turintį „Executive“, – sako sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Trys hibridinės versijos

Šalia kiek anksčiau pristatytos „Panamera 4S E-Hybrid“ versijos „Porsche“ pristato dar du iš tinklo įkraunamus hibridus – „Turbo S E-Hybrid“ ir „4 E-Hybrid“. Visi hibridiniai modeliai turi tokį patį 136 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą išvystantį elektros variklį bei iki 17,9 kWh talpos padidintą akumuliatorių. Kartu su naujai suderintais važiavimo režimais vien elektra nuvažiuojamą atstumą pavyko padidinti iki 30 proc.

Su „Panamera Turbo S E-Hybrid“, naudojant tik elektros energiją, matuojant pagal „WLTP EAER City“ standartą, pavyks nuvažiuoti iki 50 km (Pagal NEDC iki 59 km), o „Panamera 4 E-Hybrid“ galės nuvažiuoti iki 56 km (Pagal NEDC iki 64 km). Pakrauti hibridinės sistemos akumuliatorius galima tiesiog namuose iš buitinio elektros lizdo, viešojo naudojimo stotelėse per „Mode 3“ jungtį arba įsirengiant „Porsche Mobile Charger“ stotelę, kurios pajėgumas 7,2 kW.

Į galingiausią hibridinę „Panamera Turbo S E-Hybrid“ versiją bus montuojamas 4,0 l darbinio tūrio, V8 benzininis variklis su dviem turbinomis, kuris pasiekia beveik 570 arklio galių, todėl bendra vidaus degimo ir elektros variklių galia siekia net 700 arklio galių, o sukimo momentas 870 Nm. Nuo 0 iki 100 km/val. ši versija įsibėgės vos per 3,2 sekundės bei pasieks 315 km/val. maksimalų greitį.

Kita nauja iš tinklo įkraunama hibridinė „Panamera“ versija „4 E-Hybrid“ turės 2,9 l, V6 benzininį variklį su dviem turbinomis, kurio pajėgumas 330 arklio galių. Bendra hibridinės sistemos galia siekia daugiau nei 462 arklio galias, o tai „Panamera 4 E-Hybrid“ nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti per 4,4 sekundės ir pasiekti maksimalų 280 km/val. greitį – 0,2 sek. greičiau nei pirmtakas.

Aštresnės išvaizdos modeliai

Atnaujintas „Porsche Panamera 4S“ ir toliau bus varomas 2,9 l, V6 benzininiu varikliu su dviem turbinomis, kurio pajėgumas siekia 440 arklio galių. „Sport Chrono“ paketas šiam modeliui nuo 0 iki 100 km/val. leis įsibėgėti per 4,1 sekundės – 0,1 sek. greičiau nei pirmtakas, o maksimalus greitis siekia 295 km/val. Nuo šiol jau standartinėje įrangoje „Panamera 4S“ turės „Sport Design“ priekinės automobilio dalies dizaino paketą, kuris anksčiau buvo siūlomas kaip papildoma įranga.

„Panamera Turbo S E-Hybrid“ išsiskirs C formos šviesų moduliais ir didesnėmis šoninėmis oro įsiurbimo angomis. Automobilio gale nuo šiol bus montuojamas vientisas žibintas. Papildomai užsisakę „Exclusive Desing“ paketą gaus ne tik tamsintus galinius žibintus, bet ir dinamines „Pasitik mane“ ir „Palydėk mane namo“ funkcijas.

Gamintojo nuotr./„Posche Panamera Turbo S E-Hybrid Executive“
Gamintojo nuotr./„Posche Panamera Turbo S E-Hybrid Executive“

Norintys daugiau išskirtinumo galės rinktis vieną iš trijų naujų 20 ir 21 colio ratlankių dizaino versijų. Taip pat bus siūlomos ir dvi naujos kėbulo spalvos – „Cherry Metallic“ ir „Truffle Brown Metallic“.

„Porsche Communication Management“ (PCM) turės didesnės rezoliucijos ekraną ir tokias naujas sistemas kaip pagerintą „Voice Pilot“ valdymą balsu, kelio ženklus atpažįstančią ir apie kliūtis kelyje perspėjančią „Risk Radar“, galimybę naudoti belaidę „Apple CarPlay“ sąsają bei daugybę kitų vairuotojams naudingų funkcijų.

Daugiau dinamikos ir komforto

Visi „Panamera“ modeliai turės naujai sureguliuotas važiuokles, kurios suderintos taip, kad užtikrintų optimaliausią balansą tarp sportiškumo ir komforto. Kai kuriais atvejais buvo įgyvendinti papildomi sprendimai, pavyzdžiui, naujos kartos vairo kontrolės sistema ir naujos padangos užtikrina geresnes dinamines savybes ir tikslesnį valdymą.

Flagmanas „Panamera Turbo S E-Hybrid“ standartiškai turės „Porsche Dynamic Chassis Control Sport“ (PDCC Sport) ir elektroninę posvyrio stabilizavimo sistemas, įskaitant „Porsche Torque Vectoring Plus“ bei vairuojamus galinės ašies ratus. Efektyvų stabdymą užtikrins „Porsche Ceramic Composite Brake“ (PCCB) stabdžių sistema.

Lietuvos rinkoje šių modelių kainos prasidės nuo 114 470 EUR – tiek kainuos „Panamera 4 E-Hybrid“, „Panamera 4S“ kainuos nuo 119 550 EUR, „Panamera Turbo S E-Hybrid“ – nuo 192 870 Eur.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis