„Porsche“ Šiaurės Amerikos generalinis direktorius Klausas Zellmeris duodamas interviu „Los Angeles Times“ pareiškė, kad:
„Jei pažvelgsite į tai, kad padarė Tesla, į jų [gamybos] apimtis ir [elektromobilių] kainų lygį, tai išties nuostabu. O jei įvertinsite ir tai, kad tokie rezultatai pasiekti su vienu prekės ženklu ir prekybos sistema, kurioje nėra gerai išvystytų prekybininkų ir tikros pardavimų organizacijos, tai mane dar labiau žavi.“
Vokietijos premium lygio automobilių gamintojo santykiai su „Tesla“ yra gana keistoki. Kol ši kompanija žingsnis po žingsnio keliavo per savo elektrinių transporto priemonių programą ir jos įgyvendinimą, „Porsche“ į šį procesą žiūrėjo gana skeptiškai.
Dar šių metų pradžioje „Porsche“ teigė, kad „Taycan“ elektromobilio kūrime „Tesla" nėra mums pavyzdys“. Tačiau „Taycan“ prototipo testų rezultatus „Porsche“ vis tiek lygio su „Tesla Model S P85D“.
„Porsche“ generalinis direktorius Oliveris Blume‘as taip pat teigė, kad „Tesla“ vagia iš jų klientus ir siekdami ištaisyti šią padėtį bei turėti konkurentą „Model S“ elektromobiliui rinkai pasiūlys „Taycan“. Planuojama, kad kitais metais šis „Porsche“ elektromobilis jau bus rinkoje.
Kalbant apie „Taycan“ specifikacijas, „Porsche“ anksčiau kalbėjo, kad jų elektromobilis nuo 0 iki 60 mylių (iki 96,6 km) įsibėgės per 3,5 sekundes (vos per sekundę lėčiau nei „Tesla Model S“) bei galės dideliu greičiu nuvažiuoti didelius atstumus, pavyzdžiui, keliaujant Vokietijos greitkeliais.
Tikimasi, kad „Taycan“ elektromobilis vienu įkrovimu galės nuvažiuoti 250 mylių arba 402,3 km ir palaikys įspūdingą 800 voltų sistemą. Lyginant su kitais rinkoje esančiais elektromobiliais, „Taycan“ palaiko dvigubai didesnę elektros įtampą, todėl palaikys 350 kW baterijos įkrovimą ir ją iki 80 % įkraus per 15 minučių. Vos 15 min. ir galima nuvažiuoti daugiau kaip 320 kilometrų? Skamba išties įspūdingai.