„Porsche“ pardavimai auga, „918 Spyder“ modelis – išparduotas

Vokietijos sportinių automobilių koncernas „Porsche AG“ toliau didina apsukas: per sausio-lapkričio mėnesius pasaulyje pardavė daugiau nei 169 tūkst. įvairių modelių.
„Porsche 918 Spyder“ Niurburgringe
„Porsche 918 Spyder“ Niurburgringe / „Porsche“ nuotr.

Šis rezultatas jau viršijo 2013 m. dvylikos mėnesių pardavimus, kuomet buvo nupirkta kiek daugiau nei 162 tūkst. šių sportinių automobilių. Vien per 2014 m. lapkritį pasaulyje buvo nupirkti 17 700 „Porsche“ automobiliai – ketvirtadaliu daugiau nei tą patį mėnesį pernai.

„Sėkmingi lapkričio mėn. rezultatai – tai įrodymas, kad mūsų pasirinkta strategija yra itin veiksminga. Be to, šie rezultatai rodo mūsų siekį išnaudoti kiekvieną atsiveriančią galimybę globalioje rinkoje“, – pasiekimus komentavo „Porsche AG“ valdybos narys, atsakingas už pardavimus ir rinkodarą, Bernhardas Maieris.

Facebook.com/„Porsche 918 Spyder“ Lietuvoje
Facebook.com/„Porsche 918 Spyder“ Lietuvoje

Europoje per 11 šių metų mėnesių „Porsche“ pardavė jau daugiau kaip 54 tūkst. automobilių, iš jų daugiau nei 22 tūkst. – koncerno gimtojoje Vokietijoje. Nuo senojo žemyno nedaug atsiliko ir Amerikos regionas, kuriame nupirkta beveik 52 tūkst. „Porsche“ automobilių.

Lapkritis pasižymėjo ir tuo, kad jam įpusėjus buvo parduotas paskutinis riboto leidimo „Porsche“ hibridinis superautomobilis „918 Spyder“. Visa ribota jų serija išparduota nepraėjus metams nuo jų debiuto.

„Scanpix“ nuotr./„Porsche 918 Spyder“
„Scanpix“ nuotr./„Porsche 918 Spyder“

Dauguma šių itin greitų hibridinių automobilių – net 297 – iškeliavo į JAV. Dar 100 šių retų ir prabangių automobilių yra Vokietijoje bei Kinijoje gyvenančių automobilių mėgėjų žinioje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis