Šių modelių visame pasaulyje parduota 13,5 tūkst. vienetų. Maždaug kas dešimtas pirkėjas rinkosi efektyvią ir sportišką iš elektros lizdo pakraunamą hibridinę „Porsche Panamera“ versiją.
„Pirmieji šeši 2014 m. mėnesiai buvo labai sėkmingi nepaisant svyruojančių pasaulinės ekonomikos sąlygų ir išskirtinių automobilių rinkos tendencijų įvairovės, – sakė „Porsche AG“ koncerno valdybos narys, atsakingas už pardavimus ir rinkodarą Bernhard Maier. – Jaučiame, kad su dabartine mūsų modelių pasiūla esame stiprioje pozicijoje ir pasirengę pasitikti ateinančius iššūkius rinkoje. Antroje metų pusėje laikysime koją ant akseleratoriaus pedalo su pasauliniu „Macan“ modelio pristatymu ir kitomis modelių inovacijomis“.
Per 2014 m. sausį-birželį „Porsche“ pardavė daugiau automobilių visuose svarbiausiuose pasaulio regionuose. Ypač sėkmingi rezultatai – 14 proc. augimas iki 30 tūkst. vienetų – pasiekti Europoje. Daugiau nei trečdalį Europoje parduotų „Porsche“ automobilių – 12,3 tūkst. vienetų įsigijo pirkėjai koncerno gimtojoje Vokietijoje. JAV ir Kinijoje sportinių automobilių gamintojas pardavė 8 proc. daugiau automobilių – atitinkamai 23 tūkst. ir 19,8 tūkst. naujų automobilių.
Visame pasaulyje per pusmetį daugiausia – 37,2 tūkst. vienetų – parduota „Porsche Cayenne“ modelių. Antroje vietoje – „Porsche 911“ modelių variacijos (15,6 tūkst. vienetų).