„Porsche“ peržengė milijono kartelę su savo ikona – 911

Milijono pagamintų modelių ribą per kelerius ar keliolika metų peržengia daug automobilių gamintojų. Kai kurie modeliai, gaminami dešimtis metų, gali pasigirti ir dešimtimis milijonų pardavimų. 2017-ųjų gegužės mėnesį į milijoninį klubą įstojo visiškai naujas narys – „Porsche“, nuo kurio gamyklos Štutgarte konvejerio nuriedėjo milijoninis 911 modelis.
„Porsche 911 GT3“
„Porsche 911 GT3“ / „Porsche“ nuotr.

Tai yra sėkmingiausias „Porsche“ automobilis, pirmasis pasiekęs milijono pardavimų ribą. Pirmoji ikoninio automobilio karta pasirodė prieš 54-erius metus.

Milijoninis 911 nebus parduodamas ir liks „Porsche“ rankose – žalias modelis su aukso spalvos motyvais keliaus per gamintojo atstovybes visame pasaulyje, o vėliau bus prieinamas lankytojams „Porsche“ muziejuje.

„Porsche 911“ nėra sėkmingiausias sportiškas automobilis pasaulio istorijoje. „Chevrolet“ daugiau nei per pusšimtį metų pardavė 1,5 milijono „Corvette“ modelių, „Nissan“ Z serijos modelių pardavimai taip pat viršija milijoną. Netgi „Mazda MX-5“ (nors jį sportišku pavadinti kiek sunkiau nei tris paminėtus anksčiau) peržengė milijono ribą anksčiau.

Tačiau „Porsche“ turi tai, ko nepavyko pasiekti nė vienam kitam „milijoniniam“ gamintojui: skaičiuojama, kad daugiau nei 70 procentų iš visų per pusšimtį metų parduotų 911-ų dar važinėja gatvėse.

Praėjusiais metais „Porsche 911“ pardavimai pasiekė 32 365 vnt., tačiau kupė modeliai nebėra populiariausi šiomis dienomis – juos lenkia krosoveriai „Cayenne“ ir „Macan“.

Matant šiandienius pardavimus, gali nepraeiti nė dešimtmetis, kai vienas iš šių krosoverių istoriniais pardavimais pralenks 911. „Porsche“ užtruko dešimt metų, kol pardavė pusę milijono „Cayenne“, o „Macan“ šią ribą turėtų pasiekti dar greičiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis