Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Porsche“ pristato dar vieną elektromobilio „Taycan“ versiją: Lietuvoje pasirodys kitais metais

Rugsėjo mėnesį „Porsche“ trijuose žemynuose vienu metu pristatė pirmąjį elektromobilį „Taycan“, o dabar pristato dar vieną sportinio sedano versiją – „Taycan 4S“. Naujasis modelis gali būti užsakomas su dviejų tipų baterijomis – su 79,2 kWh talpos „Performance“ jis pasiekia 390 kW (530 AG), o su 93,4 kWh „Performance Plus“ – 420 kW (571 AG) galią. „Taycan 4S“ yra jau trečioji „Porsche“ elektromobilio versija – rugsėjo mėnesį buvo pristatyti galingiausi gamos modeliai „Taycan Turbo“ bei „Turbo S“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Porsche Taycan 4S“
„Porsche Taycan 4S“ / Gamintojo nuotr.

„Naujojo modelio charakteristikos stulbina ne ką mažiau nei anksčiau šį rudenį pristatytų versija. 4S versija yra laukiamiausia tarp mūsų pirkėjų. Šių automobilių jau po naujų metų matysime ir Lietuvos keliuose“, – teigia sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Įspūdinga galia

„Porsche Taycan 4S“ elektromobilis pasiekia 390 kW (530 AG) su „Performance“ baterija bei 420 kW (571 AG) – su „Performance Plus“. Su abiem baterijomis automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 4 sek. bei pasiekia didžiausią 250 km/val. greitį.

Su visiškai įkrauta „Performance“ baterija „Taycan 4S“ galima pervažiuoti visą Lietuvą – 407 kilometrus, o su „Performance Plus“ dar daugiau – net 463 km.

Abu nuvažiuojami atstumai buvo patikrinti pagal naująją realaus važiavimo WLTP metodiką, o didžiausia įkrovimo galia su „Performance“ baterija yra 225 kW, su „Performance Plus“ – 270 kW.

Gamintojo nuotr./„Porsche Taycan 4S“
Gamintojo nuotr./„Porsche Taycan 4S“

Ta pati transmisija kaip „Turbo“ modeliuose

Kvapą gniaužianti, tikram lenktyniniam automobiliui prilygstanti akceleracija, didžiulė galia bet kuriame greičio diapazone bei puikios valdymo savybės – tai 4S savybės, kuriomis pasižymi kiekvienas „Taycan“ modelis.

Galinėje ašyje sumontuoto variklio ilgis yra 130 mm – tai 80 mm mažiau nei „Taycan Turbo S“ ir „Taycan Turbo“ modeliuose. Priekinėje ašyje sumontuotas įtampos keitiklis veikia iki 300 amperų, o galinėje – iki 600.

Du priekinėje ir galinėje ašyse įmontuoti elektriniai varikliai „Porsche Taycan“ suteikia keturių varančių ratų pavarą, tuo pačiu užtikrinant modelio kompaktiškumą – jame nėra masyvaus transmisijos tunelio ir kardaninio veleno, kaip įprastuose automobiliuose su vidaus degimo varikliais. Visuose „Taycan“ modeliuose taip pat montuojama ta pati dviejų laipsnių pavarų dėžė, užtikrinanti itin aukštą našumą, o kartu – didelį nuvažiuojamą atstumą.

Išmani ir itin galinga baterijos įkrovimo sistema bei išskirtinė aerodinamika užtikrina, kad ilgos kelionės su „Taycan“ būtų maksimaliai komfortiškos. Jo oro pasipriešinimo koeficientas – vos 0,22.

„Porsche“ DNR – daugelyje detalių

Naujojo „Taycan“ dizainas pradėjo naują erą, tačiau specialistams pavyko išlaikyti su niekuo nesupainiojamą „Porsche“ DNR. Priekinė automobilio dalis atrodo itin plati bei plokščia, su aukščiau šonuose esančiais sparnais. Siluetą formuoja sportiška į galą žemėjanti stogo linija, o galinę dalį pabrėžia platūs bei su tvirtai stiklą įrėminančiais statramsčiais susiliejantys sparnai.

Modelio novatoriškumą pabrėžia tokios detalės kaip į galinę stabdžių šviesos LED liniją integruotas stiklo efekto „Porsche“ logotipas.

„Taycan 4S“ iš jo brolių išskiria aerodinamiški 19 colių „Taycan S Aero“ ratlankiai bei raudonos stabdžių apkabos. Nauja priekinio buferio apdaila, slenksčiai bei juodas galinis difuzorius pabrėžia modelio išskirtinumą, o tokios sistemos kaip dinaminiai LED žibintai „Porsche Dynamic Light System Plus“ („PDLS Plus“) montuojami jau standartinėje įrangoje.

Automobilio interjeras taip pat sufleruoja apie naujos eros pradžią – jis buvo projektuojamas visiškai naujai. Lenktas prietaisų skydelis formuoja aukščiausią visos priekinės konsolės vietą bei yra gerai matomas vairuotojui, o centrinis 10,9 colio skersmens informacinis ekranas bei papildomai užsakomas ekranas keleiviui ne tik atrodo išskirtinai, bet ir sudaro plačią, solidžiai atrodančią stiklinę erdvę.

„Taycan 4S“ standartiškai komplektuojamas su dalinai odiniu interjeru bei priekinėmis aštuoniomis kryptimis elektra reguliuojamomis komfortinėmis sėdynėmis.

„Taycan“, kaip ir kiti „Porsche“ automobiliai, pasižymi ypatingu dėmesiu kokybiškoms detalėms, individualizavimui pagal kiekvieno vairuotojo poreikius. Greta klasikinių interjero sprendimų, taip pat siūlomas ir interjeras, kuriame apdailos detalės pagamintos naudojant tik perdirbtas medžiagas.

Gamintojo nuotr./„Porsche Taycan 4S“
Gamintojo nuotr./„Porsche Taycan 4S“

Važiuoklės kontrolė

„Porsche“ naujajame „Taycan“ naudoja centrinę važiuoklės kontrolės sistemą – „Porsche 4D Chassis Control“ analizuoja ir sinchronizuoja visas važiuoklės sistemas realiu laiku. Priklausomai nuo kelio, greičio, posūkio, apkrovos ir daugybės kitų parametrų reguliuojama amortizatorių suspaudimo jėga ir kiti parametrai. Jau standartiškai „Taycan 4S“ montuojama adaptyvi trijų kamerų orinė pakaba su elektronine suspaudimo kontrole PASM („Porsche Active Suspension Management“).

„Taycan 4S“ turi keturių cilindrų bei ventiliuojamų 360 mm skersmens ketaus diskų stabdžių sistemą. Gale – keturių cilindrų sistema su 358 mm skersmens diskais, o visos stabdžių apkabos nudažytos raudonai.

„Taycan 4S“ gali būti užsakomi jau dabar, klientams Europoje pirmieji modeliai bus pristatyti 2020 m. sausį. Automobilio kaina Lietuvoje – nuo 106 722 Eur su PVM.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų