Visi tikėjosi, kad ši funkcija veiks taip gerai, kaip veikia „Tesla“ automobiliuose. „Tesla“ to tikrai neišrado ir nėra vienintelė markė, kuri naudoja tokį atnaujinimų diegimo būdą. Ir dabar tai yra tiesiog būtina. Ar galite įsivaizduoti, kokie būtumėte pikti, jei savo telefoną turėtumėte nešti į techninės priežiūros centrą, kad būtų atnaujinta jo programinė įranga?
Ir „Porsche“ apie šią funkciją skelbė dar tada, kai „Taycan“ buvo vadinamas „Mission E“. Oliveris Blumeas, „Porsche“ vadovas, teigė, kad programinės įrangos atnaujinimai internetu bus diegiami kas kelias savaites ir tai „Taycan“ vairuotojams nesukels jokių nepatogumų.
Dabar „Taycan“ automobiliai jau stovi žmonių garažuose, tačiau ši funkcija neveikia. Nors smulkiausi atnaujinimai gali būti įdiegti internetu, dėl didesnių teks apsilankyti techninio aptarnavimo centruose. Pavyzdžiui, vienas iš pastarųjų atnaujinimų buvo tiesiog per didelis, kad jį patikimai ir saugiai būtų galima įdiegti nuotoliniu būdu.
„Porsche“ aiškina, kad atnaujinimas ir pati operacinė sistema yra gana sudėtingi ir pasikliauti žmonių „Wi-Fi“ taškais būtų tiesiog nepamatuota rizika. Tačiau tuo pačiu metu „Tesla“ tai daro labai sėkmingai. Kita vertus, manoma, kad ir „Porsche“ elektromobiliai jau visai greitai galės pamiršti aptarnavimo centrų adresą.
Ir tai yra visos šios nesąmonės esmė – elektromobiliai nesilanko aptarnavimo centruose. Vidaus degimo varikliai reikalauja daugiau priežiūros. Kai automobilis atvyksta pasikeisti variklio alyvos ir filtrų, galima atnaujinti ir jo programinę įrangą. Tuo tarpu elektromobiliai yra giriami dėl to, kad jiems nereikia tiek priežiūros. Galima neskaičiuoti kilometrų iki kito tepalų keitimo. Taigi jiems atnaujinimai per atstumą yra svarbesni.
Be to, „Porsche“ labai didžiavosi šia funkcija – juk kaip gerai yra turėti automobilį, kuris su laiku po truputį gerėja. Ir „Taycan“ bus atnaujinamas, tik ne visada taip sklandžiai kaip „Tesla“ modeliai.