Pasak Kauno mero Visvaldo Matijošaičio: „Kauno pietrytinis aplinkkelis yra vienas iš svarbiausių ir didžiausių mieste vystomų infrastruktūros projektų. Per paskutinius dvejus metus nemažai pasistūmėjome, o užbaigus Ateities plento rekonstrukciją liks tik atkarpa nuo hidroelektrinės tilto iki Palemono gatvės“.
Įves eismo apribojimus
„Vykdant numatytus kelio remonto darbus, Ateities plente eismas pilnai uždaromas nebus, tačiau tam tikri eismo pokyčiai numatyti. Transporto priemonių, išskyrus maršrutinį transportą, laikinas nukreipimas numatoma ruože nuo Palemono gatvės iki Taikos prospekto.
Remonto darbai vyks etapais, todėl laikinai bus uždaroma viena eismo juosta, o eismas vyks tam tikromis eismo reguliavimo priemonėmis keičiant važiavimo kryptis. Suprantame, jog kol vyks Ateities plento remonto darbai, nepatogumų išvengti bus sunku. Todėl, jei tik yra kita maršruto alternatyva, vairuotojams rekomenduotume šią gatvę remonto metu aplenkti“, – sakė Vladimiras Popovas.
Ateities plento rekonstrukcijos laikas
Nuo Amalių pervažos iki sankryžos su Taikos prospektu suprojektuotos trys eismo juostos, o nuo šios sankryžos iki Kauno miesto ribos – keturios.
„Pirmadienį ryte pradėti pasiruošimo darbai. Statome įspėjamuosius ženklus, organizuojame techniką. Mūsų tikslas iki metų pabaigos pakloti naują asfalto sluoksnį. Mažesnius darbus, kurie neturės įtakos eismui, užbaigsime kitų metų pavasarį“, – teigė bendrovės „Kauno tiltai“ techninis direktorius Vitalijus Popovas.
„Su rangovu sutarėme, kad darbai Ateities plente vyktų kuo sparčiau ir sklandžiau, o vairuotojai patirtų kuo mažiau nepatogumų. Vis dėl to darbų apimtis yra didžiulė, tad visų kauniečių prašysime kantrybės ir supratingumo“, – kalbėjo Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Vilius Šiliauskas.
Numatomi rekonstrukcijos rezultatai
Specialistų skaičiavimais, užbaigus pietrytinį aplinkkelį, A1 magistralės atkarpoje nuo Palemono iki IX forto transporto srautas sumažės 17 procentų.
„Šiuo metu magistralės ruožu tarp Palemono ir IX forto per parą pravažiuoja apie 57 tūkstančius automobilių. Aplinkkelio dėka srautą sumažinus 17 procentų, nuo magistralės bus „nuimta“ 10 tūkst. automobilių“, – sakė Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Ateities plentas bus išplatintas, bus įrengti nauji pėstiesiems skirti šaligatviai. Bus suremontuota ne tik važiuojamoji dalis, tačiau ir įvažiavimų dangos, taip pat šalia gatvės esantys pėsčiųjų takai, keleivių laukimo aikštelės, išvalyti esami grioviai ir pralaidos. Autobusų stotelėse keleivių laukimo aikštelės bus išklotos trinkelėmis.
Specialistų skaičiavimais, užbaigus pietrytinį aplinkkelį, A1 magistralės atkarpoje nuo Palemono iki IX forto transporto srautas sumažės 17 procentų.
Projektas įsibėgėja
Vystant pietrytinio aplinkkelio projektą, per pastaruosius dvejus metus buvo suremontuoti tiltai per Jiesios upę ir Kauno hidroelektrinę bei Ražiškių viadukas. Taip pat buvo atnaujintas kelias nuo Garliavos iki hidroelektrinės.
Užbaigus Ateities plento rekonstrukcijos darbus, iki pilnos aplinkkelio trasos liks tik atkarpa nuo hidroelektrinės tilto iki Palemono gatvės.
Pradėjus veikti aplinkkeliui, nuo Marijampolės atvažiuojantys vairuotojai turės patogią jungtį su A1 magistrale.