Praėjusią naktį dalyviai nakvojo palapinėse uždarame bivuake kalnuose, kur negalėjo naudotis jokia pagalba tvarkant motociklus. Organizatoriai apie šios dienos distanciją teigė, kad tai bus techniškai sudėtingas startas, o vėliau laukia greičio ir techninių kliūčių mišinys. Viso – 106 km.
Greitas penktadienį buvęs „Team Transaulita“ narys Mindaugas Daugėla „Bronze“ klasėje finišavo 18-as, trasoje užtrukęs beveik puspenktos valandos. Jis pripažino, kad trasa nebuvo sudėtinga, bet pora atkarpų buvo tiesiog įspūdingos. „Greita diena. Pradžia su įspūdžiais, nes startas be veikiančios navigacijos, organizatoriai neįkėlė tinkamo žemėlapio. Važiavau apgraibom, pradžia išblaškė, laukiau iš paskos startavusio sportininko, kad galėčiau sekti.
Bet netiko jo tempas, tai orientavausi pagal trasos žymėjimą ant medžių ir krūmų. Bendrai trasoje didelių iššūkių nebuvo, apart pačios pradžios ir vieno upelio, kuriame akmens luitai ir slenksčiai po metrą ir daugiau, reikėjo į juos įvažiuoti. Kiek važiuoju „Romaniacs“, „Bronze“ klasė dar nėra mačiusi tokių sudėtingų atkarpų. Po serviso zonos navigacija buvo sutvarkyta, bet pasijautė nuovargis, miego trūkumas, silpsta koncentracija, teko važiuoti ramiau.“
Nedaug atsilikęs ir etape finišavęs 29-as Tadas Barkus pritarė, kad etapas ne pats sunkiausias, bet „uogų“ jame buvo:
„Etapo pradžia labai „bomba“, labai techniškas ir sunkus startas. Status pakilimas su persimetimais ir zigi zagi kliūtimis. Bet buvo ir neįtikėtinai gražių vietų, kur verta būtų tiesiog nuvažiuoti ir praeiti. Finišas linksmai įspūdingas, buvo ką veikti. Visą trasą nebuvo tokių didelių iššūkių, bet labai greitas etapas. Važiavau saugiu režimu, kad nebūtų griuvimų.“
Bendroje įskaitoje Tadas ir Mindaugas rikiuojasi atitinkamai 18-oje ir 35-oje vietose savo klasėje.
Tarp „Bronze“ dalyvių penktadienį startavo ir Šarūnas Buga, bet jis kol kas dar nepasiekė distancijos pusiaukelės serviso zonoje. Tikėtina, kad jis susidūrė su problemomis ir šiandienos etapo neužbaigs.
„Iron“ klasėje Donatas Petrikas finišavo 4-as, o Audrius Orlikas 44-as. Bendroje įskaitoje jie rikiuojasi 3-oje ir 23-oje vietose.
Galutiniai šio etapo ir bendros įskaitos rezultatai paaiškės vakare, kuomet organizatoriai įvertins visų dalyvių navigacijos prietaisų pateiktus duomenis. Išklydus iš trasos ar pažeidus greičio reikalavimus gyvenamose teritorijose, laukia nuobaudos.
Dalis sportininkų savo pasirodymus jau baigė
Kad tai sunkiausias motociklų ralis pasaulyje parodė ketvirtadienio etapas. Nepasisekė gyvai „Enduro“ motociklų sporto legendai Grahamui Jarvisui, kuris „Romaniacs“ ralį yra laimėjęs rekordinius šešis kartus, o dar vakar dienos starte buvo lyderis. Antrajame bekelės etape britas netoli finišo krito ir stipriai susižeidė koją bei nusprendė ralio nebetęsti.
46-erių metų fanų numylėtinis niekaip nesitraukia iš elitinių lenktynininkų būrio, o su gerokai jaunesniais ir fiziškai stipresniais varžovais išlikti viename lygyje padeda patirtis ir technika.
Iš ralio dėl traumų, technikos gedimų, gautų baudų, netilpimo į trasos įveikimo limitus ar kitų priežasčių jau pasitraukė daugiau nei 50 sportininkų. Tarp jų ir vienintelis buvęs Lietuvos atstovas „Silver“ klasėje Raimondas Machrov. Šios klasės visos „Romaniacs“ trasos dar nėra įveikęs nei vienas Lietuvos atstovas.
Šeštadienį laukia paskutinė ralio diena. Jos metu bus išbandyta ir Sibiu miesto gyventojų kantrybė. Iš Sibiu miesto sportininkai nuo 5 val. motociklais važiuos 8 km iki starto vietos. Serviso automobiliai privalės važiuoti tiesiai į serviso zoną, tad galimybės nuvežti sportininkų nebus.
Etapo finišas numatytas prie pat Sibiu ant legendinės Gușterița kalvos, į kurią tiesiausiu keliu užvažiuoja tik maža dalis techniškiausių sportininkų. Tuo metu kiti naudojasi mažiau stačiais, bet daugiau laiko reikalaujančiais aplinkkeliais.