Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prancūzijoje pristatytas „Renault Scenic“ itin dideliais 20 colių ratais

„Renault“ pateikė tikrą siurprizą. Daugelį metų garsėjęs puikiais varikliais, bet nuobodžiu dizainu, Prancūzijos automobilių gamintojas pristatė modelį, turintį ir itin populiaraus SUV (miesto visureigio) ir talpaus šeimyninio vienatūrio bruožų – „Scenic“ ir „Grand Scenic“ su 20 colių ratais.
„Renault Scenic“ pristatymas Prancūzijoje
„Renault Scenic“ pristatymas Prancūzijoje / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Kodėl „Renault“ nusprendė tiek daug dėmesio skirti bent jau Lietuvoje kiek apmirusiam segmentui – MPV (angl. multi purpose vehicle)?

Kaip 15min teigė koncerno atstovė Irina Zareckaja, atsakinga už „Scenic“ projektą, vystyti šeimyninio vienatūrio koncepciją įkvėpė pagrindinės rinkos – Prancūzijos ir Vokietijos. Prancūzijoje dominuoja daug vaikų auginančios šeimos, o Vokietija garsėja puikios kokybės greitkeliais, kuriuose „Renault“ gali pasirodyti visu gražumu. Todėl šeimyninis vidutinio dydžio vienatūris, mažesnis už įspūdingą „Espace“ – labai svarbus modelis, norintiems keliauti patogiai.

Beje, pirmasis „Scenic“ pasirodė prieš 20 metų ir iškart pelnė „Metų automobilio 1997“ titulą.

Ketvirtos kartos „Scenic“ netikėtai dideliais ratais

Pirmasis „Scenic“ pasirodė prieš 20 metų ir iškart pelnė „Metų automobilio 1997“ titulą.

2016 metų kovo mėnesį vykusioje Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje gamintojai pristatė trumpąją versiją, po dviejų mėnesių ir ilgąją, o dabar žurnalistai galėjo išbandyti serijinei gamybai ruošiamus „Scenic“ ir „Grand Scenic“. Bandomojo važiavimo rezultatai ir platesnis reportažas iš Prancūzijos – po kelių dienų 15min. O kainas Lietuvos rinkai sužinosime spalį.

O kol kas – kelios pastabos tiesiai iš Bordo. Labiausiai džiugina tai, kad „Renault“ kūrėjai nusprendė, jog šis modelis turi būti įspūdingo dizaino, įkvepiantis. Tačiau turi išlaikyti ir praktiškumą (viena daiktų dėtuvė – net 11 l talpos) ir konkuruoti su kitais gamintojais dyzelinių variklių gama („Renault“ dyzeliai itin paklausūs).

Tačiau bene labiausiai nustebino revoliucingas sprendimas šiuose modeliuose montuoti 20 colių ratus.

„Renault“ atstovai vardan dizaino, komforto ir tuo pat metu išlaikydami ekonomiškumą, susiaurino padangas iki 195 cm, bet paaukštino jų profilį. „Renault“ garantuoja sutarę su „Michelin“, „Good Year“ ir „Continental“, kad jų gaminamos originalių išmatavimų 20 colių padangos šiam modeliui kainuotų tiek pat, kiek anksčiau kainavo 17 colių ratai. Žodžiu, prancūzai nutarė rimtai išsišokti iš konteksto. Ir, jei jiems pavyks tvarkingai bendradarbiauti su padangų gamintojais bei išlaikyti protingą padangų kainą, šis rizikingas žingsnis pasiteisins.

Apie kitas „Renault Scenic“ naujoves 15min skaitykite jau šią savaitę.

VIDEO: Naujojo „Renault Scenic“ reklama su Tony Parkeriu

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs