Prancūzų bandymas sukurti pigesnę „Range Rover“ versiją baigėsi labai netikėtai

Prancūzų markė „Matra“ labiausiai garsėjo savo lengvais sportiniais automobiliais, kurie pasižymėjo išskirtine išvaizda ir įdomiai keistais sprendimais. Tačiau pats populiariausias „Matra“ modelis buvo „Rancho“ – laisvalaikiui ir kelionėms skirtas automobilis, įkvėptas „Range Rover“ sėkmės. Tik kaip jis virto „Renault Espace“, jei „Matra“ bendradarbiavo su „Peugeot“?
Talbot Matra Rancho atrodo kaip tikras visureigis, ką pastebėsite ir iš išorėje sumontuoto atsarginio rato bei gervės bamperyje, bet tapo vieno svarbiausių europietiškų vienatūrių pirmtaku. (Charles01, Wikimedia(CC BY-SA 4.0)
Talbot Matra Rancho atrodo kaip tikras visureigis, ką pastebėsite ir iš išorėje sumontuoto atsarginio rato bei gervės bamperyje, bet tapo vieno svarbiausių europietiškų vienatūrių pirmtaku. (Charles01, Wikimedia(CC BY-SA 4.0)

„Matra“ kompanija, įkurta 1945 metais, gamino ne tik automobilius, bet ir aeronautikos technologijas, ginklus, dviračius. Skirtingos „Matra“ atšakos netgi buvo įsiliejusios į pramogų verslą bei žiniasklaidą. Bet mums kur kas įdomesni automobiliai.

Pavyzdžiui, René Bonneto sukurtas „Matra Djet“, gamintas nuo 1962 metų, yra pirmasis keliams skirtas serijinės gamybos automobilis su varikliu viduryje. Taip, būtent „Djet“, o ne koks „De Tomaso“ ar „Lamborghini“ kūrinys, tapo šios superautomobilių konfigūracijos pradininku.

Kaip atsirado „Matra Rancho“

1967 metais „Djet“ pakeitęs „Matra 530“ buvo galingesnis, rafinuotesnis ir patogesnis, bet ne toks populiarus kaip vėliau pasirodę „Bagheera“ ir „Murena“ modeliai. Pastarieji du automobiliai turėjo įdomią savybę – vienoje eilėje buvo trys sėdynės. Tai sportiškiems „Bagheera“ ir „Murena“ suteikė papildomo praktiškumo, kuris įprastai tokiuose automobiliuose nebuvo sutinkamas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis