Pagrindinis pokyčių tikslas – remiantis unikaliu kliento „Volkswagen ID“ suteikti asmeninę pagalbą bet kuriuo metu. „Volkswagen“ žada su nauju mobilumo pasauliu kasmet supažindinti net 5 milijonus klientų, kurie galės naudotis paslaugomis, paremtomis jų unikaliu kliento numeriu. Keičiasi ir tai, kaip klientas įsigys automobilius – bus plečiami elektroniniai pardavimo kanalai, kurie leis automobilius įsigyti tiesiogiai. Be to, pirkėjams bus pristatyti tokie penki nauji pardavimo formatai kaip pop-up parduotuvės ar salonai miesto centre. Visa tai leis pardavimų sistemai veikti lanksčiau ir efektyviau.
„Tai teisingas žingsnis, žengtas tinkamu metu“, – teigia už pardavimus atsakingas „Volkswagen“ valdybos narys Jürgen Stackmann. „Šį metodą pasirinkome, nes mūsų verslo aplinka, atsižvelgdama į naujausias technologijas, pakitusius klientų lūkesčius ir naujus rinkos dalyvius, keičiasi kvapą gniaužiančiu greičiu“.
Naujo pardavimų modelio kūrimą skatina pažangus „Volkswagen“ automobilių skaitmenizavimas ir jungimas į tinklą, kuris 2020 m. pasieks naują lygį rinkoje pasirodžius pilnai prie tinklo prijungtų „ID.“ modelių linijai. Tuomet „Volkswagen“ klientai, pasinaudodami savo unikaliais ID numeriais, atsidurs prie tinklo prijungto pasaulio centre ir galės naudotis visą parą teikiamomis individualiomis paslaugomis, apimančiomis ne tik transporto priemonių įsigijimą.
„Taip mes daugiau sužinosime apie mūsų klientų poreikius ir galėsime parengti individualius, kiekvienam klientui pritaikytus pasiūlymus. Tai jau sėkmingai įgyvendinama kituose sektoriuose“,- tęsė valdybos narys.
Šiame mobilumo pasaulyje klientai gaus naudos iš daugybės individualių pasiūlymų. Pavyzdžiui, transporto priemonių programinė įranga bus atnaujinama nuotoliniu būdu, automobiliai galės numatyti reikalingą aptarnavimą ir patys apie tai informuos atstovybę. Tuo tarpu klientams taps prieinamos tokios „Volkswagen We“ platformos paslaugos kaip „We Park“, „We Deliver“ ir „We Connect“. Taip pat bus teikiamos paslaugos, kurios neapsiribos vien klientų asmeniniais automobiliais – planuojama vystyti automobilių dalijimosi paslaugą „We Share“.
Internetinė prekyba yra pagrindinė naujo pardavimų modelio dalis, kurios galimybės šiuo metu smarkiai plečiamos. Kartu su atstovybėmis, „Volkswagen“ šiuo metu kuria internetinę platformą, į kurią bus perkeltas visas pardavimų procesas – sutarčių, įskaitant ir lizingo, sudarymas, mokėjimai ir naudotų automobilių priėmimas. Klientai galės rinktis iš visų prekės ženklo siūlomų modelių ir užbaigti savo automobilio pirkimą iš pasirinktos atstovybės internetu. „Volkswagen“ naujoji platforma taip pat pirmą kartą pasiūlys tiesioginių pardavimų galimybę, kuri pirmiausia bus skirta programinei įrangai ir internetinėms paslaugoms.
Žmonės, kurie nori gyvo kontakto, ateityje turės galimybę rinktis iš įvairesnių pardavimo vietų. Ateityje, kiekvienas atstovas privalės turėti tik vieną bendrą aptarnavimo ir pardavimų saloną, o jį papildyti galės miesto salonais, pop-up parduotuvėmis, serviso ir naudotų automobilių pardavimo centrais.
Berlyne „Volkswagen“ ir „EDC“ antspaudu patvirtino naują pardavimo modelį, o Jürgen Stackmann ir Matti Pörhö simboliškai pasirašė naują sutartį, reglamentuojančią gamintojo ir atstovybių santykius Europoje nuo 2020 metų balandžio mėnesio. Dar vasaros pradžioje Vokietijos atstovybių asociacija sutarė dėl sutarties turinio, o Europos importuotojai jam pritarė po kelių savaičių. Lapkričio pabaigoje visi Europos importuotojai pasirašys šią sutartį.