Baltijos šalių rinkose naujasis „Volkswagen Golf R Variant“ pasirodys šią vasarą, o jo 2.0TSI 300 AG (221 kW) DSG „4Motion“ versija kainuos 40 393 EUR.
221 kW (300 AG) pajėgumo variklis išvysto iki 380 Nm sukimo momentą, kurį valdo bazinėje komplektacijoje esanti 6 laipsnių DSG pavarų dėžė, o ratams jį tiksliai paskirsto „4Motion“ visų ratų pavara. Be to, bazinėje komplektacijoje yra 20 mm žeminta sportinė važiuoklė, naujos kartos progresyvinis vairo stiprintuvas ir, žinoma, solidus elektroninio stabilumo paketas su išjungimo galimybe, jei atsiranda pageidavimas automobilį išbandyti lenktynėse.
Nuo 0 iki 100 km/val. „Golf R Variant“ įsibėgėja per 5,1 s, o 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 7,0 l benzino (nustatyta pagal NEDC metodiką).
„Golf R Variant“ galią puikiai atspindi ir nesunkiai atpažįstamas dizainas, papildytas neprilygstamą veržlumo pojūtį sustiprinančiais elementais. Galinėje dalyje žvilgsnį traukia tradicinis R stiliaus bamperis, iš kurio grėsmingai kyšo keturi chromo spalvos sportinės išmetimo sistemos atvamzdžiai.
Priekinis R stiliaus bamperis irgi nemažiau įspūdingas. Jame yra ypač didelės oro įsiurbimo kiaurymės. Virš bamperio iškyla sportinės radiatoriaus grotelės su „R” monograma, kurių kraštuose prisimerkę biksenoninių žibintų blokai su dienos šviesos lemputėmis. Šoninėje dalyje sportinį įvaizdį stiprina išskirtiniai galinio vaizdo veidrodėliai su chromo spalvos korpusais.
Salone pirmiausiai žvilgsnį prikausto sportinės sėdynės su „R” monogramomis atlošuose ir ant ranktūrių bei melsvas salono apšvietimas. Mikroklimatą kuria automatinis oro kondicionierius, kelyje nuobodžiauti neleidžia šiuolaikinėmis pramogų funkcijomis pasižyminti automagnetola. Taip pat galimi ir keli originalūs papildomi suasmeninimo paketai.
Už galinių sėdynių atsiveria 605 litrų talpos bagažinė. Nulenkus galinių sėdynių atlošą, suformuojama net 1620 litrų tūrio krovinių erdvė.