Vienuoliktosios kartos „Civic“ vairuotojai išvys naujos kartos „Honda e:HEV“ hibridinės pavaros sistemą, kurią sudaro naujas 2.0l Atkinsono ciklo benzininis variklis ir net du elektriniai motorai. Naujos sistemos dėka maksimali „Civic“ galia sieks 135 kW, o sukimo momentas – 315 Nm. Nepaisant solidžios galios, automobilio kuro sąnaudos mišriu WLPT ciklu siekia tik 4,7l/100 km, o CO2 emisija – 108 g/km.
„Honda Accord“ fanai turėtų suklusti – vienuoliktoji „Civic“ karta kilstelėjo modelį į aukštesnį lygį. Tiek vertinant automobilio gabaritus, tiek dinamines savybes, tiek aukštos kokybės medžiagas bei rafinuotą automobilio elgseną kelyje – tai rimtas iššūkis vidutinės klasės sedanų segmentui. Dviejų elektros motorų bei dinamiškam važiavimui pritaikytos važiuoklės dėka, kaip ir ankstesni „Civic“ modeliai, vienuoliktoji karta išsiskirs sportišku charakteriu“, – teigė „Nippon auto“ vadovas Gediminas Saudargas.
Bandomųjų važiavimų Suzukoje metu vienuoliktosios kartos „Honda Civic Type R“ modelis pasiekė trasos rekordą, Suzukos žiedą įveikęs per 2 minutes ir 23,120 sekundės – beveik sekunde pagerindamas dešimtosios kartos „Civic Type R“ rezultatą. Kovo mėnesį baigtas paskutinis vienuoliktosios kartos „Civic Type R“ vystymo etapas. Šio modelio techninės specifikacijos, „likimas“ Europos rinkoje bei galutinė kainodara bus pristatyta metų pabaigoje.
„Honda Civic“ šiemet švenčia modelio penkiasdešimtmetį. Pirmoji „Civic“ karta pasaulį išvydo 1972-ais metais. Per penkiasdešimt metų pagaminta 27.5 milijono „Civic“ modelio vienetų.
Renginio metu „Honda“ taip pat pristatė visiškai naujo visureigio „Honda ZR-V“ planus. Šis miesto visureigis papildys vidutinio dydžio SUV segmentą Europoje, įsiterpdamas tarp „Honda HR-V“ bei „Honda CR-V“ modelių. Prekybą nauju modeliu planuojama pradėti 2023-aisiais metais.
„Honda“ taip pat paskelbė, jog gamintojo modelių gamą 2023-aisiais papildys visiškai elektrinis miesto visureigis. Kodiniu „e:Ny1“ pavadinimu pristatomas automobilis dėl pirkėjų dėmesio varžysis mažųjų visureigių segmente.